Jump to content

Betalen voor PSN

Flashingdemon666

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Toch wel één van de grote voordelen die de PlayStation 3 boven de Xbox 360 heeft is het gratis online gamen. Voor Xbox Live moet je elk jaar een paar centen neerleggen, maar het gebruik van het PlayStation Network is geheel gratis. Tot aan het einde van dit jaar that is...

Jawel, het lijkt er op dat ook het PlayStation Network vanaf eind 2010 geld gaat kosten! Er waren geruchten over Premium abo's, maar Sony heeft gezegd dat dit feest helaas niet doorgaat en dat ze van iedereen een bijdrage willen hebben voor het PSN.

De CEO van Sony, Mr Kaz Hirai zei het volgende: "To increase revenues further, we are forced to charge a subscription fee to all PSN users, instead of offering Premium services as an optional subscription. I cannot comment in depth at this time but we are looking at $60 to $80 a year. In return, the full Premium services package will be available to anyone without additional subscription fees. The Premium service will be available in the third quarter of this year for everyone to enjoy.”

Verwacht alle info op de komende E3 begin juni.

Bron: http://www.pu.nl/headlines/PSN_gaat_geld_kosten.aspx?id=4378

Gratis online spelen is toch wel een van de grote voordelen van de ps3. Maar aangezien het even duur of zelfs duurder w314319t.pngrd als xbox live, denk ik dat toch veel meer mensen voor de xbox zullen gaan. Mede door beter controlls en betere en meer exclusive games. Bovendien vind ik dat als ze geld voor PSN gaan vragen, dat ze de kwaliteit van de online service ook wel een heel stuk omhoog moeten schroeven zodat die de kwaliteit heeft om met Xbox Live te concureren.

Bewerkt: door Flashingdemon666
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sentasi

5

• Flashingdemon666

5

• Hayte

4

• Gijsso

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Faakkk dit, zitten wij, als ps3'ers, wel ff met de bek vol tanden.

Wat is nou nog het voordeel van een ps3 eigenlijk? Dat de hardware er iets op voor loopt? Blu-ray? Het online iig niet meer...

Shiit, sony, niet van je verwacht...

Geplaatst:

Als het nu 10/20 euro was geweest, maar direct zon enorm bedrag..

Dan mag de prijs van de playstation zelf wel een eind zakken..

Geplaatst:

Als het nu 10/20 euro was geweest, maar direct zon enorm bedrag..

Dan mag de prijs van de playstation zelf wel een eind zakken..

Als ze die prijs laten zakken hebben de huidige PS3 bezitters natuurlijk helemaal niks aan. Sterker nog, als je hem wil verkopen wordt hij minder waard ;) .

Geplaatst:

Er zullen nog wel heel wat reacties komen zoals die hierboven staan, maar ik ben in principe voor.

Waarom? Omdat de servers op de PS3 niet van topkwaliteit zijn. Ze zijn goed, je kunt er lekker online op gamen, maar er zijn ook vaak zat problemen mee. (Lagg, connectieproblemen, etc.)

Uit het 360 kamp hoor je hier veel minder over, naar mijn idee omdat er betaald wordt voor goede servers, waarop men probleemloos kan gamen. Als er, als dit doorgaat, op de PS3 dan ook servers van topkwaliteit komen, ben ik wel bereid om ervoor te betalen. Iets wat ik persoonlijk wel over heb voor een stukje kwaliteit.

En $80 klinkt veel, maar is atm ook maar €54, en als dat voor een jaar gaat zijn, vind ik dat niks te duur. (Goedkoper mag altijd natuurlijk. :bonk: )

Geplaatst:

Ik heb mijn PS3 slechts 3 maand en online spelen was een van de hoogtepunten, als Sony dit doet dan zweer ik, dan koop ik me een betere pc en verkoop m'n PS3. Geld, geld en geld, daar gaat het tegenwoordig allemaal om. Fuck off Sony! :ch:

Geplaatst:

Vind het wel grappig hoe Sony meteen word aangevallen zonder dat de mensen er echt bij nadenken.

Zou Sony erachter zijn gekomen dat de servers vaak sheize zijn? Zou Sony daarom liever zelf servers gebruiken? Hé, wacht eens, ik vergeet iets... Oh ja, servers kosten geld!

Maar als ze nog steeds de servers bij de game producenten laten hosten, en nog steeds 60 euro voor een jaartje spelen, ga ik ook niet betalen. (20 zou ik nog acceptabel vinden)

Geplaatst:

Als Sony van dat geld idd zelf servers zou opzetten en onderhouden, zou ik er al helemaal geen problemen mee hebben.

Vraag me nog wel af waar dit geld dan dus heengaat, ik hoop naar eigen servers van Sony.

Geplaatst:

Er zullen nog wel heel wat reacties komen zoals die hierboven staan, maar ik ben in principe voor.

Waarom? Omdat de servers op de PS3 niet van topkwaliteit zijn. Ze zijn goed, je kunt er lekker online op gamen, maar er zijn ook vaak zat problemen mee. (Lagg, connectieproblemen, etc.)

Uit het 360 kamp hoor je hier veel minder over, naar mijn idee omdat er betaald wordt voor goede servers, waarop men probleemloos kan gamen. Als er, als dit doorgaat, op de PS3 dan ook servers van topkwaliteit komen, ben ik wel bereid om ervoor te betalen. Iets wat ik persoonlijk wel over heb voor een stukje kwaliteit.

En $80 klinkt veel, maar is atm ook maar €54, en als dat voor een jaar gaat zijn, vind ik dat niks te duur. (Goedkoper mag altijd natuurlijk. :bonk: )

Maar het is nog niet bekend of de servers daadwerkelijk verbeterd en vernieuwt worden. In de text staat alleen maar 'toekomstige projecten'. Sony kennende zou dat wel weer een hoop Home crap worden.

Vind het wel grappig hoe Sony meteen word aangevallen zonder dat de mensen er echt bij nadenken.

Zou Sony erachter zijn gekomen dat de servers vaak sheize zijn? Zou Sony daarom liever zelf servers gebruiken? Hé, wacht eens, ik vergeet iets... Oh ja, servers kosten geld!

Maar als ze nog steeds de servers bij de game producenten laten hosten, en nog steeds 60 euro voor een jaartje spelen, ga ik ook niet betalen. (20 zou ik nog acceptabel vinden)

Zelfde verhaal als hierboven.

Geplaatst:

Wat zijn die Premium dingen eigenlijk? Als we er extra (gratis :puh:) dingen bij krijgen zoals een dvd-service ofzo, zou ik 60 euro ook wel rechtvaardig vinden.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar het is nog niet bekend of de servers daadwerkelijk verbeterd en vernieuwt worden. In de text staat alleen maar 'toekomstige projecten'. Sony kennende zou dat wel weer een hoop Home crap worden.

Tuurlijk, kan. Maar zolang daar nog niks van bekend is, lijkt het me wat vroeg om daar over te gaan oordelen.

@Hierboven: Dollars, de prijzen staan er in dollars. :7

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Velen hebben denk voor de ps3 gekozen omdat het online gamen gratis was. die klanten gaat Sony nu echt verliezen. zelf verkoop ik dan ook mijn ps3 en koop een heerlijk computertje om op te gamen. (net als Midnight.)

Geplaatst:

Wat zijn die Premium dingen eigenlijk? Als we er extra (gratis :puh:) dingen bij krijgen zoals een dvd-service ofzo, zou ik 60 euro ook wel rechtvaardig vinden.

Lijkt me niet aangezien daar copyright op staat.

Geplaatst:

Velen hebben denk voor de ps3 gekozen omdat het online gamen gratis was. die klanten gaat Sony nu echt verliezen. zelf verkoop ik dan ook mijn ps3 en koop een heerlijk computertje om op te gamen. (net als Midnight.)

Jij hecht geen waarde aan dedicated servers?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...