Hayte Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Wat zijn die Premium dingen eigenlijk? Als we er extra (gratis ) dingen bij krijgen zoals een dvd-service ofzo, zou ik 60 euro ook wel rechtvaardig vinden. Lijkt me niet aangezien daar copyright op staat. Dat zouden ze dus met het geld kunnen doen, als ze de servers laten zoals ze nu zijn.
Sentasi Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 (bewerkt) Dat zou ik dus wel genept vinden. Als ik moet gaan betalen om online te kunnen, dan wel om te gamen op goede servers, en niet om een filmpje te bekijken of te downloaden. Online gamen is toch wel de hoofdzaak dunkt me, geen online video service. Dat zou een leuke extra zijn. Bewerkt: 29 maart 2010 door Sentasi
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Betalen om een beetje te internetten??? Nou ja, als de servers ervan beter worden heb ik het er nog wel voor over.
S.W.A.T. Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Slaat nergens op, tenminste niet die hoge prijs. Echt belachelijk, ik was juist blij met het gratis internet
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Slaat nergens op, tenminste niet die hoge prijs. Echt belachelijk, ik was juist blij met het gratis internet Ik ook natuurlijk, maar je moet er wat voor over hebben... En een voordeeltje: ze gaan dat pas eind 2010 toepassen. Dat duurt nog wel even.
S.W.A.T. Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Dat is er sneller dan je denkt hoor.
flippie13 Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Slaat nergens op, tenminste niet die hoge prijs. Echt belachelijk, ik was juist blij met het gratis internet Ik ook natuurlijk, maar je moet er wat voor over hebben... En een voordeeltje: ze gaan dat pas eind 2010 toepassen. Dat duurt nog wel even. Ik weet overigens niet of jij na één jaar je ps3 alweer de kast in sodemieterd, maar ik wil wel graag langer dan 1 jaartje gratis online kunnen spelen, maar als sony dat verneukt voor mij kunnen ze de dikke vinger krijgen. Dan lijdt Sony maar meer verlies, I don't give a Fuck, mogen ze van hun fouten leren... Waarschijnlijk hebben die Jappers er wel langer over na gedacht, maar als ik aan moet komen met mijn rekenkunsten: één Ps3 = 300 euro ëén abbo voor één jaar = 60 euro Dus 5 abbo's passen in de prijs van één Ps3, dat valt dan nog wel mee denk je. Maar, hierdoor zullen denk ik meer mensen geneigd zijn een Xbox te kopen, want die is goedkoper + er zijn betere exlusive (Klopt, dit hoor je door de mond van een ps3 fanboy) én je betaald even veel voor online. Dus voor 1 à 2 abbo's die sony verkoopt, verkoopt Microsoft één Xbox, ik denk dat het zo ongeveer is. Misschien zien die Japanners dit als een win-win situatie, maar ik zie niet bepaald een voordeel ervan in...
Royboow Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Velen hebben denk voor de ps3 gekozen omdat het online gamen gratis was. die klanten gaat Sony nu echt verliezen. zelf verkoop ik dan ook mijn ps3 en koop een heerlijk computertje om op te gamen. (net als Midnight.) Jij hecht geen waarde aan dedicated servers? nee, als je 54 euro per jaar moet betalen ( wat ik zelf dan moet doen) kan ik het geld beter gebruiken. zeker nu ik aan het sparen ben voor een best dure gitaar
PowerPats Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Allemaal egoisten zijn jullie, Sony heeft al die jaren voor jullie gratis online gamen mogelijk gemaakt. Terwijl servers gewoon geld kosten. Nu vragen ze om een bepaald bedrag en nu zitten jullie allemaal te zeuren. En de mensen die nu zitten te zeuren van: Ik ga mijn ps3 wegdoen omdat je nu moet betalen voor online gamen. Als dat zo was zou iedereen dus ook zijn xbox360 wegdoen omdat je daar al jaren voor moet betalen om online te gaan. 60 euro is niet veel. Neem een baantje en als je geen 60 euro kan betalen had je maar geen apparaat van 400 euro moeten kopen.
Gijsso Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Ik ben het wel eens met Powerpats. Oke, het is nu wel balen, maar 60 euro is niet zo heel veel op jaarbasis. En dan komt er ook nog bij dat PSN zo een stuk beter wordt. Ik zie hier alleen maar positief nieuws in. En ik geloof er niks van dat jullie allemaal je PS3 weg doen. Als je gaat omschakelen naar een ander platform, dat kost echt klauwen met geld. Het is echt ongelooflijk duur.
wesley123 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Sony is nu ook direct super slecht enzo, zwaar grappig dit, door betaalde service word sony ineens super slecht en is alles ineens aan de ps3 slecht, dan vond je kennelijk dingen ervoor ook al of je overdrijft gewoon, waarschijnlijk het laatste. Wel zielig dat mensen nu meteen er boos om zijn, servers kosten geld, en nee, ook sony heeft geen geldbomen in hun achtertuin staan...
vice infernusX Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Het gratis Internet was wel 1 van de grootste redenen dat ik spijt had van mijn 360 aankoop (en omdat PS3 leukere exclusives heeft: Uncharted 2, God of War 3 en Heavy Rain) Dit zag ik niet aankomen. De reden dat de consoles verlies leiden is omdat ze alleen maar aan geld denken en niet om wat een gamer wil. Edit: ik had de PS3-fanboys niet zo snel Sony de middelvinger zien geven Bewerkt: 30 maart 2010 door vice infernusX
Rullez Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Ik ben gerust bereid om te betalen om online te gamen, maar dan mogen ze er eerst wel voor zorgen dat ze de kwaliteit van PSN flink omhoog schroeven. Dus nauwelijks to geen lagg en betere kwaliteit servers waar weinig tot geen onderhoud aan nodig is.
Velaro Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Ik geloof er niet veel van. Er zijn hier al zoveel 'nieuwsberichten' over geweest. Als het toch zou gebeuren, betaal ik gewoon. Geen probleem als de kwaliteit er dan op vooruit gaat.
Tomeken Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Hoja we zien wel zou ik zo zeggen. Aangezien ik maar 1 of 2 games per jaar koop vind ik 60 euro wel wat veel geld eigelijk.
Recommended Posts