Jump to content

Betalen voor PSN

Flashingdemon666

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst zien ...

... dan geloven!

Bewerkt: door Wienish
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sentasi

5

• Flashingdemon666

5

• Hayte

4

• Gijsso

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Eerst zien ...

... dan geloven!

Nou, je ziet het in de eerste post O.o

Kan net zo goed fake zijn hoor, als Sony op dat bericht persoonlijk reageert is het al stuk duidelijk maar zoals dat nieuwsbericht er nu staat kan je het met een hele grootte korrel zout nemen. ;)

Geplaatst:

Toen ik het hoorde was ik er niet bepaald blij mee. Maar als je nadenkt is het opzich best logisch. Servers zijn zelf ook niet echt goedkoop. Als ik door dit geintje van 5 euro per maand ( :cab: ) wel goed online kan voortaan dan betaal ik het zeker. Toch mooi dat je een paar jaar gratis online kon ofniet?

Er zullen nog wel heel wat reacties komen zoals die hierboven staan, maar ik ben in principe voor.

Waarom? Omdat de servers op de PS3 niet van topkwaliteit zijn. Ze zijn goed, je kunt er lekker online op gamen, maar er zijn ook vaak zat problemen mee. (Lagg, connectieproblemen, etc.)

Uit het 360 kamp hoor je hier veel minder over, naar mijn idee omdat er betaald wordt voor goede servers, waarop men probleemloos kan gamen. Als er, als dit doorgaat, op de PS3 dan ook servers van topkwaliteit komen, ben ik wel bereid om ervoor te betalen. Iets wat ik persoonlijk wel over heb voor een stukje kwaliteit.

En $80 klinkt veel, maar is atm ook maar €54, en als dat voor een jaar gaat zijn, vind ik dat niks te duur. (Goedkoper mag altijd natuurlijk. :bonk: )

Nou, ik ben dan (zeker) geen hardcore gamer die 24/7 online gamed, maar ik heb bijna nooit problemen online, tot nu toe 1 keer connection problem met BF:BC2 gehad (totaal 7 uur gespeeld) en 2 keer lagg (échte lagg waardoor je ineens alle hoeken van de map ziet) gehad in MW2 (zo'n 20 uur gespeeld). Ik zou het belachelijk vinden als Sony dit werkelijk gaat doen! PC is toch ook bij de meeste spellen gratis. :duh: Zoals velen ook al zeggen is dit toch een van de redenen waarom velen een PS3 boven de XBox verkiezen.

Toen ik het hoorde was ik er niet bepaald blij mee. Maar als je nadenkt is het opzich best logisch. Servers zijn zelf ook niet echt goedkoop. Als ik door dit geintje van 5 euro per maand ( :cab: ) wel goed online kan voortaan dan betaal ik het zeker. Toch mooi dat je een paar jaar gratis online kon ofniet?

Ik vind 60 euro voor een game wel genoeg om dan ook gebruik te mogen maken van servers hoor!

Maar zoals Wienish ook al zegt: Eerst zien...

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Enige wat ik nu irritant vind is dat ik constant op psn berichten kriig van vrienden van:

Sony is going to let you pay for online gaming but if they get 200.000 replies they will stop. send this message to all your friends

En dan zit het ook nog vol spelfouten terwijl ze zogenaamd een officiele bericht van Sony willen nadoen echt kansloos. en vooral de mensen die dit geloven en daadwerkelijk doorsturen. Je hebt ook die berichten van:

Infinity ward is going to give you map pack for MW2 if you send this message to 15 friends.

En weeral mensen die dit toch weer doorsturen. :bonk:

Geplaatst:

Todat ik iets hoor van Sony zelf, of van Kotaku, OPM, of iets anders, geloof ik er niets van.

Geplaatst:

Het kunnen geruchten zijn, maar ik weet het toch niet goed. :N

Geplaatst:

Todat ik iets hoor van Sony zelf, of van Kotaku, OPM, of iets anders, geloof ik er niets van.

Het komt van Pu.nl, de officiële website van een van de populairste en langst lopende gamebladen van Nederland. De PU word door veel developers uitgenodigd als enigste Nederlandse game blad. Ze hebben een reputatie hoog te houden dus ik denk niet dat zij dit voor de lol op hun website zetten. En als dit niet waar zou zijn dan zullen ze dat ook altijd verbeteren.

Geplaatst:

Het komt van Pu.nl, de officiële website van een van de populairste en langst lopende gamebladen van Nederland. De PU word door veel developers uitgenodigd als enigste Nederlandse game blad. Ze hebben een reputatie hoog te houden dus ik denk niet dat zij dit voor de lol op hun website zetten. En als dit niet waar zou zijn dan zullen ze dat ook altijd verbeteren.

Daarom moeten we wachten of ze het nog verbeteren of niet. Dus afwachten en hopen..

Maar PU houdt 314319t.pngok wel van een grapje :puh: En verder staat de helft op hun site ook vol geruchten. Dus...

Bewerkt: door Gijsso

Maar PU houdt 314319t.pngok wel van een grapje :puh: En verder staat de helft op hun site ook vol geruchten. Dus...

Nu je het zecht, ik heb er ook niks van op Tweakers gelezen. Het zou best wel eens kunnen dat dit op 1 April 314319t.pngntkracht word. Damn wat voel ik me nu ineens dom dat ik dit topic heb geopend. We wachten af...

Bewerkt: door Flashingdemon666
Geplaatst:

Tis een 1 aqpril grap

Florian schreef maandag dat PSN weleens niet meer gratis kan gaan worden. Toen al plaatste hij zijn bedenkingen bij dit bericht, aangezien we bijna op die gevreesde datum zijn beland. Je weet wel, 1 april; de dag waarop elke greintje humor hard in de poeperd wordt genomen. En jawel, Florian is erin gestonken!

Het nieuws, inclusief de fake uitspraak van Sony CEO Kaz Hirai, blijken bedacht te zijn door PlayStation-site PS3Clan.nl. De redactie daar was van plan de grap morgen bekend te maken, maar hebben hem afgebroken toen ze erachter kwamen dat citaten veinzen bad for business is.

PlayStation Network blijft dus gratis, tenzij Sony hierdoor op een idee is gekomen. In ieder geval onze excuses dat wij met ons hoogwaardige gevoel voor humor de grap niet eerder doorhadden. Florian heeft ondertussen toiletdienst gekregen tot eind april, en laat Wouter nou net met een burrito-dieet zijn begonnen.

Bron:Pu.nl

Geplaatst:

Al vanmorgen om 11 uur bekend gemaakt :puh: Zo zie je, zelfs PU is niet altijd even betrouwbaar, vooral niet in de week voor 1 april. Ik denk dat het topic wel op slot kan :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...