Jump to content

Online Gta IV op pc


fferfefef

Recommended Posts

Hoi fferfefef,

ten eerste, welkom op dit forum! :tu:

Om een precies antwoord te krijgen op je vraag, zul je even moeten wachten tot een pc-gamer je topic leest. (Ik ben een console gamer) Ik weet er wel wat van, en dat zal ik hier vast even kort noemen, dan ben je vast op weg.

  • Je hebt een originele versie nodig van de game met een zogeheten serial
  • Je hebt een GFWL account nodig. GFWL is kort voor Games For Windows Live. Hoe je een GFWL account kan maken lees je hier *klik*

Vervolgens kan je ingame, vanuit de singleplayer, online gaan. Je kan bestaande matches "joinen", of een eigen match creëren. Dit doe je via de ingame telefoon van Niko Bellic. Wanneer je nog niet de eerste paar missies hebt gehaald, heb je nog geen telefoon en kan je dus helaas nog niet online. Je moet dan eerst een paar missies spelen.

Ik wens je in ieder geval succes met IV, en mocht je na deze antwoorden nog vragen over hebben, stel ze gerust!

[table=header]EDIT[/table]Wat dennis313 hierboven aangeeft, geldt alleen wanneer je verbindingsproblemen hebt met multiplayer. Een veel geziene melding die een indicatie kan zijn dat je poorten of uPnP moet activeren in je router, is de melding "kicked from game session. Returning to singleplayer" of de melding "connection to one or more players has been lost. Returning to singleplayer"

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...