iFire Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Hallo Geintreseerde en niet-geinstreseerd. Misschien mag het niet en word ik zelfs gewaarschuwd of gebant. Design Your Own Gun/Weapon Ik heb dit zelf opgericht omdat ik het wel vond dat ik een wedstrijd konden houden ( Ik snap ook de zin niet ) Dus we beginnen vandaag en de deadline is Maandag ( Ter voorbeeld ) Ik Post hier een Opdracht, Bijv. Verander de AK-47 Tot een Modern Oorlogswapen + Verwerk het in een Signature of Maak er een signature van. Je kan z'on wapen maken op pimpmygun.docternoob.com Oke, Nu gaan we de regels bekijken. - Alle ontwerpen die rond het onderwerp van de week zijn worden aanvaard, andere ontwerpen worden niet aanvaard. - Alles mag gebruikt worden ( Software tot Scripts in Flash ) Een lijstje van die dingen. .Photoshop,PaintShopPro etc. .Pimpmygun en andere dingen xD - Gebruik alleen je eigen ontwerpen !!! Gestolen ontwerpen worden niet aanvaard !!! - Er is een Easy en Medium/Hard wedstrijd ( Easy is gewoon voor niet-photoshoppers en/of Mensen die niet zo goed kunnen photoshoppen-... Medium/Hard zijn voor pro en Novice Photoshoppers die dat kunnen) - Je mag maar 1 ontwerp per week sturen. en je mag aan de twee wedstrijden meedoen xD. Nu gaan over naar de Westrijd. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Design Your Own Gun [/color Onderwerp van de WEEK ( Easy ): FreeStyle ( Je moet wel een naam geven aan het wapen ) Deadline: Vrijdag 2 April 2010 Onderwerp van de week ( Medium/Hard): Freestyle ( + Photoshop) Deadline: Vrijdag 2 April 2010. Stuur een PB naar iFire _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ik zoek nog mensen die in de Crew van DYOG willen. iFire, Shoot the Fire
Fedmas Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Typefout: De link is doctornoob.com he. niet docter. En, misschien doe ik wel mee.
-Matthijs- Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Dat je een contest wilt organiseren vind ik prima, daar is niks mis mee. Maar bespreek dit wel eerst met .Levi. of mij. Zoek even contact met een van ons (of beide) en we zullen eens bekijken wat er mogelijk is.
Recommended Posts