Tekstyler Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 Hoi iedereen, Ik ben nu bezig met de missie Tunnel of Death maar als ik de de gevangenis wagen heb overgenomen dan moet ik naar klippen in Leftwood rijden maar vindt dat niet. Ik weet wel waar Leftwood is maar vindt Klippen niet. Kan iemand mij helpen AUB. Alvast Bedankt, Groeten Tekstyler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 Je moet sowieso eerst je wanted level afschudden. Daarna moet je de Stockade op een plek dumpen (wordt aangegeven met een marker) en overstappen in een vierdeursauto. Dan pas krijg je de opdracht om naar de klippen in Leftwood te rijden (wordt ook weer aangegeven met een marker). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Nadat je in je Stockade zit komt er toch "Lose Your Wanted Level" te staan? . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Zorg dat je de special ability van Kiki kunt gebruiken, dan ben je weer snel van de politie af en komt er een volgende locatie waar je heen moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Zelf heb ik Kiki (date) gebeld om wanted te verwijderen. Doe dit gelijk nadat je ingestapt bent voor je gaat rijden. De politie komt verweg de tunnel in. Dit geeft je de tijd en kun je rustig wegrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Waarchijnlijk heeft hij het al gehaald. Omdat dit topic al oud is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danny13091994 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 (bewerkt) Aiden O'Malley wordt terug naar de gevangenis vervoerd, aan jou de taak om hem van het leven te beroven. Patrick heeft een truck met een rocket launcher klaargezet in Alderney City. Als je de truck hebt, bel je Patrick die je vertelt dat het konvooi zo bij de Booth Tunnel zal zijn, waar je de weg moet blokkeren. Als je de truck goed geparkeerd hebt en de tunnel is geblokkeerd begint er een cut scene waarin je het konvooi ziet en naar Patrick belt. Patrick vertelt je dat je het konvooi moet vernietigen, maar Aiden levend moet houden. Als je de agenten uitgeschakeld hebt moet je het gevangenisbusje pakken en je wanted level van drie sterren kwijtraken. Als je je wanted level kwijt bent moet je het busje dumpen op een stille locatie(wordt aangegeven met een blip). Daar staat een auto, neem die en rijd naar de klippen in Leftwood(wordt aangegeven met een blip). Daar aangekomen kun je Aiden rustig uitschakelen. Bewerkt: 18 mei 2010 door Danny13091994 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 Waarchijnlijk heeft hij het al gehaald. Omdat dit topic al oud is. Ja, daar kun je wel eens gelijk in hebben. Maar dan moet diegene die de vraag stelde het wel laten weten. Vind je ook niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.