Tekstyler Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 Hoi iedereen, Ik ben nu bezig met de missie Tunnel of Death maar als ik de de gevangenis wagen heb overgenomen dan moet ik naar klippen in Leftwood rijden maar vindt dat niet. Ik weet wel waar Leftwood is maar vindt Klippen niet. Kan iemand mij helpen AUB. Alvast Bedankt, Groeten Tekstyler Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 (bewerkt) Net stond hier nog een bericht dat je goed zou kunnen helpen van Bigg Boss Je moet eerst je Wanted Level afschudden en dan krijg je een "Tom Tom" op je kaart en daar moet je er gewoon heen rijden. Of zie je niks op je kaart? Bewerkt: 29 maart 2010 door jimmiefitz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 Eén topic is genoeg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts