Jump to content

Capture card (voor Xbox360 gameplays te recorden)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik wil graag een YouTube channel starten met gameplay commentarys, montages, tutorials etc. en omdat ik zowel PC als Xbox360 (online) gamer ben wil ik niet enkel PC gameplay uploaden maar ook gameplays van de Xbox. Hiervoor heb ik dus een capture card nodig en ik heb al even rondgegoogled, en de prijsverschillen en kwaliteitsverschillen variëren nogal.

Mijn vraag is dus: heeft hier iemand verstand van en kan die mij eentje aanbevelen die fatsoenlijke kwaliteit opneemt maar ook niet al te duur is? (+- 80)

Alvast bedankt! :)

Mvg,

ColaGlas. :D

Bewerkt: door ColaGlas
Geplaatst:

Gewoon een goedkope dvd recorder kopen, xbox in je dvd recorder pluggen, goede input/output selecteren, en opnemen maar.

Gewoon een goedkope dvd recorder kopen, xbox in je dvd recorder pluggen, goede input/output selecteren, en opnemen maar.

Hoeveel euro kost een goedkope DVD recorder? En de lege DVDtjes? Dazzle komt velen maler goedkoper uit.

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

Hoeveel euro kost een goedkope DVD recorder? En de lege DVDtjes? Dazzle komt velen maler goedkoper uit.

Er zijn zoveel Dazzle's. :puh:

Weet je er 1 die het best geschikt is voor gameplays te recorden?

Geplaatst:

Aan Dazzle heb je geen ene reet. Met een goedkope dvd recorder en een goedkoop pak dvdtjes ben in totaal misschien 5 euro kwijt, maar je hebt dan wel kwaliteit.

Geplaatst:

Aan Dazzle heb je geen ene reet. Met een goedkope dvd recorder en een goedkoop pak dvdtjes ben in totaal misschien 5 euro kwijt, maar je hebt dan wel kwaliteit.

5 euro aan Dvd en dvd recorder? Ik verklaar je officieel dom. Ik bedoel dan ook echt dom.

Ik was een van de eerst hier op Gtaforum die een Dazzle had. Ik weet hoe de kwaliteit is. Ik heb zelf ook een dvd recorder van Philips voor 200 euro. En toch heeft de Dazzle wat betere kwaliteit.

Als jij een dvd recorder van 5 euro kan vinden, dan moet je dat hier maar melden

Geplaatst:

5 euro aan Dvd en dvd recorder? Ik verklaar je officieel dom. Ik bedoel dan ook echt dom.

Ik was een van de eerst hier op Gtaforum die een Dazzle had. Ik weet hoe de kwaliteit is. Ik heb zelf ook een dvd recorder van Philips voor 200 euro. En toch heeft de Dazzle wat betere kwaliteit.

Als jij een dvd recorder van 5 euro kan vinden, dan moet je dat hier maar melden

Ik bedoelde 50 euro. :7 Een nul vergeten in te tikken. XD

Geplaatst:

Wat is dan makkelijker? Een dvd recorder voor 50 euro met dvdtjes die je weer moet branden en weer moet overzetten op de pc.

Of een Dazzle voor 50 euro waarmee je zelf bepaalt wat je opneemt in elk formaat en het direct kan bewerken.

• 2 weken later...

Zo, ik heb het budget verhoogd naar €80. :puh:

Iemand suggesties?

Bewerkt: door ColaGlas
Geplaatst:

Iemand suggesties?

Ja, moet je post boven lezen.

Je kan met 80 euro niet in HD opnemen. Met 50 euro of minder kan je gewoon in HQ opnemen.

Geplaatst:

Iemand suggesties?

Ja, moet je post boven lezen.

Je kan met 80 euro niet in HD opnemen. Met 50 euro of minder kan je gewoon in HQ opnemen.

Het probleem is, welke Dazzle moet ik nemen? :7

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...