K1pc0rn Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 ja, misschien is de Easycap ook wel een goed apparaatje. maar ik weet niet zeker welke kwaliteit beter is? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 ja, misschien is de Easycap ook wel een goed apparaatje. maar ik weet niet zeker welke kwaliteit beter is? Het is ongeveer 9 maanden geleden dat hij dit vroeg? (By the way ben slecht met de maanden dus neem me het niet kwalijk) Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 ja, misschien is de Easycap ook wel een goed apparaatje. maar ik weet niet zeker welke kwaliteit beter is? Het is ongeveer 9 maanden geleden dat hij dit vroeg? (By the way ben slecht met de maanden dus neem me het niet kwalijk) maar ik heb weer een andere vraag. maar dat moet waarscijnlijk in een nieuw topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.