Geplaatst: 29 maart 201015 jaren comment_1617563 Ik wil dat er als je bijvoorbeeld een CMD intypt (/veilig) dat je dan 10,000HP hebt tot er 30 seconden voorbijgaan. (een soort timer dus) Maar hoe doe ik dit?
Geplaatst: 29 maart 201015 jaren Auteur comment_1617580 Ja dat had ik ook al gevonden, maar daar snap ik dus helemaal niks van x] Zou je het kunnen uitleggen?
Geplaatst: 30 maart 201015 jaren comment_1617742 #define INFINITY (Float:0x7F800000) if(!strcmp("/veilig", cmdtext, true)) { SetPlayerHealth(playerid, INFINITY); SetTimerEx("RestorePlayerHealth", 30*1000, false, "i", playerid); return 1; } forward RestorePlayerHealth(playerid); public RestorePlayerHealth(playerid) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); return 1; } Zoiets. Ik neem aan dat je weet waar je alles moet zetten? Bewerkt: 30 maart 201015 jaren door Big Boss
Geplaatst: 30 maart 201015 jaren Auteur comment_1617805 #define INFINITY (Float:0x7F800000) if(!strcmp("/veilig", cmdtext, true)) { SetPlayerHealth(playerid, INFINITY); SetTimerEx("RestorePlayerHealth", 30*1000, false, "i", playerid); return 1; } forward RestorePlayerHealth(playerid); public RestorePlayerHealth(playerid) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); return 1; } Zoiets. Ik neem aan dat je weet waar je alles moet zetten? Ah Ok nu is het duidelijk. Ik snapte een paar functies niet. als ik een andere tijd wil dus gewoon de 30*1000 veranderen?
Geplaatst: 30 maart 201015 jaren comment_1617948 Ja, de 30 is het aantal seconden (1 second = 1000 miliseconden).
Geplaatst: 30 maart 201015 jaren comment_1617957 En als je wilt dat de speler zijn oude health terug krijgt word de code zo: #define INFINITY (Float:0x7F800000) new Float:PMoney[MAX_PLAYERS]; // Er bestaan trouwens betere functies als PVar (sinds 0.3a R7) maar dat kan je zelf nog aanpassen, ik was gewoon niet zeker of je de R7 versie al had. if(!strcmp("/veilig", cmdtext, true)) { GetPlayerHealth(playerid, PMoney[playerid]); SetPlayerHealth(playerid, INFINITY); SetTimerEx("RestorePlayerHealth", 30*1000, false, "i", playerid); return 1; } forward RestorePlayerHealth(playerid); public RestorePlayerHealth(playerid) { SetPlayerHealth(playerid, PMoney[playerid]); return 1; }
Ik wil dat er als je bijvoorbeeld een CMD intypt (/veilig) dat je dan 10,000HP hebt tot er 30 seconden voorbijgaan. (een soort timer dus) Maar hoe doe ik dit?