Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1617742

#define INFINITY (Float:0x7F800000) 

if(!strcmp("/veilig", cmdtext, true))
{
   SetPlayerHealth(playerid, INFINITY);
   SetTimerEx("RestorePlayerHealth", 30*1000, false, "i", playerid);
   return 1;
}

forward RestorePlayerHealth(playerid);
public RestorePlayerHealth(playerid)
{
   SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
   return 1;
}

Zoiets. Ik neem aan dat je weet waar je alles moet zetten?

Bewerkt: door Big Boss

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1617805

#define INFINITY (Float:0x7F800000) 

if(!strcmp("/veilig", cmdtext, true))
{
   SetPlayerHealth(playerid, INFINITY);
   SetTimerEx("RestorePlayerHealth", 30*1000, false, "i", playerid);
   return 1;
}

forward RestorePlayerHealth(playerid);
public RestorePlayerHealth(playerid)
{
   SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
   return 1;
}

Zoiets. Ik neem aan dat je weet waar je alles moet zetten?

Ah Ok nu is het duidelijk. Ik snapte een paar functies niet. als ik een andere tijd wil dus gewoon de 30*1000 veranderen?

Geplaatst:
comment_1617957

En als je wilt dat de speler zijn oude health terug krijgt word de code zo:


#define INFINITY (Float:0x7F800000) 
new Float:PMoney[MAX_PLAYERS]; // Er bestaan trouwens betere functies als PVar (sinds 0.3a R7) maar dat kan je zelf nog aanpassen, ik was gewoon niet zeker of je de R7 versie al had.

if(!strcmp("/veilig", cmdtext, true))
{
   GetPlayerHealth(playerid, PMoney[playerid]);	
   SetPlayerHealth(playerid, INFINITY);
   SetTimerEx("RestorePlayerHealth", 30*1000, false, "i", playerid);
   return 1;
}

forward RestorePlayerHealth(playerid);
public RestorePlayerHealth(playerid)
{
   SetPlayerHealth(playerid, PMoney[playerid]);
   return 1;
}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.