TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Ik wil dat er als je bijvoorbeeld een CMD intypt (/veilig) dat je dan 10,000HP hebt tot er 30 seconden voorbijgaan. (een soort timer dus) Maar hoe doe ik dit? Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Ja dat had ik ook al gevonden, maar daar snap ik dus helemaal niks van x] Zou je het kunnen uitleggen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) #define INFINITY (Float:0x7F800000) if(!strcmp("/veilig", cmdtext, true)) { SetPlayerHealth(playerid, INFINITY); SetTimerEx("RestorePlayerHealth", 30*1000, false, "i", playerid); return 1; } forward RestorePlayerHealth(playerid); public RestorePlayerHealth(playerid) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); return 1; } Zoiets. Ik neem aan dat je weet waar je alles moet zetten? Bewerkt: 30 maart 2010 door Big Boss Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 #define INFINITY (Float:0x7F800000) if(!strcmp("/veilig", cmdtext, true)) { SetPlayerHealth(playerid, INFINITY); SetTimerEx("RestorePlayerHealth", 30*1000, false, "i", playerid); return 1; } forward RestorePlayerHealth(playerid); public RestorePlayerHealth(playerid) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); return 1; } Zoiets. Ik neem aan dat je weet waar je alles moet zetten? Ah Ok nu is het duidelijk. Ik snapte een paar functies niet. als ik een andere tijd wil dus gewoon de 30*1000 veranderen? Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Ja, de 30 is het aantal seconden (1 second = 1000 miliseconden). Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 En als je wilt dat de speler zijn oude health terug krijgt word de code zo: #define INFINITY (Float:0x7F800000) new Float:PMoney[MAX_PLAYERS]; // Er bestaan trouwens betere functies als PVar (sinds 0.3a R7) maar dat kan je zelf nog aanpassen, ik was gewoon niet zeker of je de R7 versie al had. if(!strcmp("/veilig", cmdtext, true)) { GetPlayerHealth(playerid, PMoney[playerid]); SetPlayerHealth(playerid, INFINITY); SetTimerEx("RestorePlayerHealth", 30*1000, false, "i", playerid); return 1; } forward RestorePlayerHealth(playerid); public RestorePlayerHealth(playerid) { SetPlayerHealth(playerid, PMoney[playerid]); return 1; } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.