Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 (bewerkt) Goedenavond iedereen, Sinds kort heb ik ook gta4 gekocht, maar ik loop nu vast bij een missie. 'Catch the wave' van Phil Bell waarbij je een lading drugs moet stelen van een groepje russen waarna je moet vluchten in de boot. Er gaat bij mij altijd wel wat mis, is het niet schieten, dan is het wel varen dus ik hoop dat iemand deze missie voor mij kan halen. Missie(s): Catch the wave Cheaten: ja Overig: De savegame is gemaakt met de wrapper. Console: Computer Bierbuikje - Catch the wave.zip Bedankt, Bierbuikje Bewerkt: 29 maart 2010 door Bierbuikje Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Volgens mij is er iets mis gegaan bij jou, want er zit helemaal geen bestand in dat archief. Reageren
Fezz Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Ik kan hem woensdag halen Ik doe wel zonder cheats. Anders is hij niet gehaald vind ik. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 (bewerkt) Vreemd dat de missie er niet in zit, er zal wel iets mis zijn gegaan. Ondertussen heb ik de missie al kunnen halen met behulp van mijn vriend. Deze mag rusten. Bewerkt: 31 maart 2010 door Bierbuikje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.