Jump to content

Kenmerken van jouw woonplaats


PowerPats

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    5

  • ThunderDuck

    4

  • Flokkert

    4

  • BoerBanaan

    2

Droog, warm, stoffig, vol met dikke Amerikanen. Carnaval is übervetcoolawesomegeweldiggeyl. Vrouwelijke inwoners zijn vaak dik. Crimineel. Corrupt. Curaçao.

woon je echt in Curacao?

Nee, dat beweer ik alleen maar omdat ik een langere e-penis wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Droog, warm, stoffig, vol met dikke Amerikanen. Carnaval is übervetcoolawesomegeweldiggeyl. Vrouwelijke inwoners zijn vaak dik. Crimineel. Corrupt. Curaçao.

woon je echt in Curacao?

Nee, dat beweer ik alleen maar omdat ik een langere e-penis wil.

ah ok,dat snap ik wel,je wilt natuurlijk net zo een lange e-penis als ik heb he?

Link to comment
Delen op andere websites

Droog, warm, stoffig, vol met dikke Amerikanen. Carnaval is übervetcoolawesomegeweldiggeyl. Vrouwelijke inwoners zijn vaak dik. Crimineel. Corrupt. Curaçao.

woon je echt in Curacao?

Nee, dat beweer ik alleen maar omdat ik een langere e-penis wil.

ah ok,dat snap ik wel,je wilt natuurlijk net zo een lange e-penis als ik heb he?

Ja, en ik wil ook zo'n geil Lenin-jasje :/

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn woonplaats, Capelle aan den IJssel, ligt zoals de naam al doet vermoeden aan de IJssel. Maar dat is dan ook het enige boeiende eraan. We hebben dan een Bios maar daar draaien alleen maar B films zoals een film over een burgeroorlog in Rwanda. De tent is al 3 keer failliet gegaan, de gemeente heeft 3 keer de zaak gered, maar niemand lijkt te snappen dat niemand die films wilt zien. Máar we hebben wel een moderne metroverbinding die je in een kwartier naar Rotterdam Centrum vervoert, we hebben 3 voetbalverenigingen en ook hebben we liefst 5 winkelcentra.

Owja, met kerst staat er op het stadsplein een kerstboom met wel 2 slingers lampen erin, die tot ongeveer halverwege de boom komen. Mooi gezicht joh! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zwijndrecht. (België)

Iets boeiends.. Iets boeiends..

Oja, we hebben een pizzahut én een Mc Donalds. :7

Eens om de 4jaar hebben we de bloesemfeesten en dat zal het zo wel zijn.

Oja we zijn verzusterd met Zwijndrecht in Nederland en Idstein in Duitsland.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Het Geldersche Diem (eigenlijk Didam) waar ik in woon heeft eenmaal ieder jaar de feestdag 'Didam Op Stelten', omdat de wereldkampioen steltlopen uit Didam kwam ofzo, voor de rest is het een ontzettend saai dorp.

Bewerkt: door marv666
Link to comment
Delen op andere websites

- Hier bevindt zich het psychiatrisch centrum Willibrord. In de Tweede Wereld Oorlog werd het gebruikt door de Duitsers om hun soldaten te laten herstellen.

- Dit dorp/stad is een millenium gemeente.

- Dit dorp/stad is een zustergemeente van Świętochłowice in Polen.

Dit zijn een paar kenmerken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...