ThunderDuck Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 - Hier bevindt zich het psychiatrisch centrum Willibrord. In de Tweede Wereld Oorlog werd het gebruikt door de Duitsers om hun soldaten te laten herstellen. - Dit dorp/stad is een millenium gemeente. - Dit dorp/stad is een zustergemeente van Świętochłowice in Polen. Dit zijn een paar kenmerken. Heiloo? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Ik ben erachter gekomen dat het LUMC een kenmerk van mijn stad is. Ook de geboortestad van Rembrandt van Rijn. Ook is er de oudste Universiteit. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Een dorp in ZW Friesland met veel watersport bijna iedereen die ik ken heeft een boot, en allemaal kleine vervelende kinderen die door mij worden geterroriseerd . LANGWEER Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 - Hier bevindt zich het psychiatrisch centrum Willibrord. In de Tweede Wereld Oorlog werd het gebruikt door de Duitsers om hun soldaten te laten herstellen. - Dit dorp/stad is een millenium gemeente. - Dit dorp/stad is een zustergemeente van Świętochłowice in Polen. Dit zijn een paar kenmerken. Heiloo? Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik woon in Bergum en daar hebben we bijna elk jaar Waldrock, alleen dit jaar niet dat ligt in de gemeente Tietjerksteradeel hehe,tiet Klopt, ik vind Gemeente Tietjerksteradeel maar kl*te Reageren
.Corneria. Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Manneke Pis in Geraardsbergen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Panna-voetbal op 30 april!!! Op Koninginnedag, vrijdag 30 april, organiseren wij samen met de Burgumer Oranje Kommisje (BOK) voetbalwedstrijden in een pannakooi. Wij zouden het leuk vinden als jij ook mee doet. De pannakooi staat in het centrum van Burgum, waar ook de jaarlijkse vrijmarkt is. Na afloop is er een open podium, waar Burgumers hun andere kunsten vertonen. De voetbalwedstrijden zijn van 09.00 tot 12.30 uur. Laat zien hoe sportief jij bent en hoe goed je kan voetballen. Kortom, schrijf je in. Dit kan ter plaatse. Je herkent ons aan de BBC shirts. Programma Koninginnedag 2010 Centrum Burgum Vrijmarkt: 09.00 – 12.30 uur Pannavoetbal: 09-00 – 12.30 uur Open podium: 14.00 – 16.00 uur Voor meer informatie over Koniginnedag 2010 Burgum: www.freewebs.com/bokjes BRON: Klik Reageren
bramboy Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Adrie Van Der Poel !! Uci World Cup! :bonk: :bier: :bier: :bier: Reageren
commando Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 niet te groot, niet te klein. oh, wat is het er fijn om te zijn Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Oja mijn stad heeft de op één na grootste haven van de wereld . Reageren
GTA-top Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Witteweg 15 (bordeel) powerweekend (trekkerpulling) Made, Noord-brabant. daar kom ik dus bijna elk jaar en me vader heeft er zelfs aan meegedaan maar goed. mijn dorp is niks aan en zelfs is er geen oanjevereneging meer Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Oja mijn stad heeft de op één na grootste haven van de wereld . Rotterdam! Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 lommel (in belgie dus) heeft de meeste kleding winkels van de provincie Reageren
Niiek Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Ik ben erachter gekomen dat het LUMC een kenmerk van mijn stad is. Ook de geboortestad van Rembrandt van Rijn. Ook is er de oudste Universiteit. Leiden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.