SNIPER44 Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 Beveren: De plaats van de eerste aardbeien in het jaar. Is tevens het grootste winkeldorp van (Oost-)Vlaanderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 Gesticht door de Romeinen Aan de waal Oudste stad van Nederland Goffert Rockin' Park En dan nog de 4daagse-feesten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 Uzes, elk jaar truffelmarkt, héél toeristisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 De TT!!! Waar ik zelf niet heen ga. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 De TT!!! Waar ik zelf niet heen ga. Vergeet het verkeerspark daar niet he? Dat is gewoon de bom! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 Wij hebben een groot winkelcentrum ( veelste groot voor een dorp ) Wij hebben een molen Wij hebben een grote plas. Ehh Elk jaar een toeter-vrachtwagen-rid voor invalide mensen. 12 inch race - Mensen die op een fiets gaan rijden voor een goed doel met kleine wieltjes enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2010 (bewerkt) Wij hebben elk jaar (?) het Dickensfestival, vind er geen hol aan. En oh ja, elk jaar een gigantische boekenmarkt, net zo saai. Afval!!!! Napels? Bewerkt: 29 juni 2010 door TZG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anoukk Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2010 Ik woon in Heerlen. Als de wind goed staat hoor je Pinkpop met pinksteren, en hier om de hoek was dit weekend het Park City Live festival. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2010 Ingelmunster: Brouwerij van Honsebrouck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hippiebus Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 Ik woon in Heerlen. Als de wind goed staat hoor je Pinkpop met pinksteren, en hier om de hoek was dit weekend het Park City Live festival. Katwijk staat bekent om de drugs heb ik gehoort strenggelovigen 50-meterbad En het strand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hippiebus Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Oja mijn stad heeft de op één na grootste haven van de wereld . Singapore? http://www.top010.nl/html/grootste_haven_rotterdam.htm Bewerkt: 5 juli 2010 door hippiebus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 De TT!!! Waar ik zelf niet heen ga. Vergeet het verkeerspark daar niet he? Dat is gewoon de bom! Ja, idd. Die ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 Mijn dorp staat meer bekend om het evenement 'Moergestel Fietsdorp'. Het een van de grootste fietsevenementen van Nederland (zeggen ze) Wat elk jaar wordt gehouden. Het evenement duurt 3 weken volgend jaar volgens mij maar 2 weken. Dit jaar heeft iemand met dit evenement non-stop 10.000 km gefietst binnen 3 weken. Mijn dorp heet dus Moergestel ergens vlakbij Tilburg (die weer bekend is om de grootste kermis van de Benelux). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 Geraardsbergen: - Krakelingen - De Bosberg. (Waar ook jaarlijks de 'Ronde Van Vlaanderen' voorbijkomt.) - enz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-Triple-X Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 Sinterklaas werd voor het laatst ontvangen in mijn woonplaats. Almere dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.