Jump to content

Kenmerken van jouw woonplaats


PowerPats

Recommended Posts

Ik woon in Bergum en daar hebben we bijna elk jaar Waldrock, alleen dit jaar niet :duh:

dat ligt in de gemeente Tietjerksteradeel :7 hehe,tiet :7

Klopt, ik vind Gemeente Tietjerksteradeel maar kl*te :{

Dan moet je naar gemeente Leeuwarden komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...
  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    5

  • ThunderDuck

    4

  • Flokkert

    4

  • BoerBanaan

    2

De voormalige koe-handel; de Koemarkt, de brug, de Melkwegbrug, van 7,7 Miljoen en het bankje van 30.000 Euro.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Het feit dat mijn dorp met zo'n 20.000 inwoners als ruim 1300 jaar (officieel) bestaat, de overblijfselen van Romeinse tempels en een Bataafs heiligdom, een van de grootste paardenmarkten in Nederland (die al meer dan 100 jaar wordt gehouden) en onze eigen beschermheilige :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vond jij het ook zo leuk om de 100 Gang Tags in Los Santos te vinden in GTA: San Andreas? Dan is Leiden de plek voor jou!

Er zijn ongeveer 100 muurgedichten te vinden door Leiden verspreid. Dus als je de main storyline van je leven even on hold wilt zetten, heb je dus altijd nog wat collectables om de tijd mee te doden. Laat wel je graffiti-fles thuis, want in Leiden hebben we geen Pay 'N Spray. Ik kan trouwens niet garanderen dat je als beloning een compleet wapenarsenaal in je keukentje geleverd krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

We hadden een van de beste voetbalclubs van Nederland, maar dat is ook goed verpest het afgelopen seizoen, merendeel van het centrum is platgegooid in de 2e Wereldoorlog en is daardoor volgens veel mensen nu grijs, levenloos en saai, maar ik vind het een topstad! Oh, en we hebben ieder jaar Extrema, wat ik vanuit het huis van m'n pa kan horen, hoef ik ook geen kaartje te kopen :7

EINDHOVEUH DE GEKSTE!

Link to comment
Delen op andere websites

Wij, in Serooskerke(W), hebben het slechtste Chinese restaurant ooit. :7

Inderdaad, wat een waardeloze kuttent, ben er een keer geweest :7

Ik kom er alleen voor een frikandel XL :7

Maar nu weer ot ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...