Jump to content

Windows verlopen?!


RS-modder

Recommended Posts

Ja ik wil dit best doen alleen de error is dat ik een releasde versie van windows vista moet invoeren dus ik denk dat het niet aan de code ligt.

Het kan ook gewoon een fout in windows zelf zijn, heb zelf ook een keer gehad dat vista liep te klagen, toen heb ik de serial weer ingevoerd en toen deed ie t weer.

En proberen kan geen kwaad toch? ;)

@Kneusje

ben je nu opeens geblokt? :bonk:

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de code ingevoerd en de computer opnieuw opgestart.

Nu nog geen melding.

Kan het er mee temaken hebben dat ik rechts onderin Evaluatie exemplaar heb staan?

EDIT: Melding weer gekregen

Bewerkt: door RS-modder
Link to comment
Delen op andere websites

Als je googled naar evaluatie exemplaar vista krijg je heel wat topics over dergelijke meldingen. Wat ik er met een snelle blik uithaal, is dat je een testversie van Vista hebt en dat de-installeren en een definitieve versie installeren de oplossing is.

Overigens lijkt het vreemd, dat Media markt een PC met een testversie verkoopt, als dat wel zo is zou ik eerst eens de aankoopbon goed nakijken en dan contact met de Mediamarkt opnemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er wel een service pack opgezet....

Maar ik denk dat ik een externe hardeschijf koop en er Windows 7 op zet want hij is eigenlijk een beetje te slecht voor Vista.

Behalve als jullie een oplossing weten natuurlijk

Hoe haal ik dit eraf zodat ik de echte erop kan zetten?

EDIT: sorry voor de dubbelpost

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er wel een service pack opgezet....

Maar ik denk dat ik een externe hardeschijf koop en er Windows 7 op zet want hij is eigenlijk een beetje te slecht voor Vista.

Behalve als jullie een oplossing weten natuurlijk

Je kan windows niet op een externe harde schijf installeren ;)

Hoe haal ik dit eraf zodat ik de echte erop kan zetten?

EDIT: sorry voor de dubbelpost

Bedoel je hoe je vista van je computer af haalt? Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat je windows niet op een externe hardeschijf kan zetten dat was voor een backup.

Ik wil graag weten hoe ik deze Evaluatie exemplaren van Service pack 1 en 2 eraf krijg.

Hopenlijk kunnen jullie mij helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vraag ik niet 0_0

Ik wil weten hoe ik Evaluatie exemplaren van Service pack 1 en 2 eraf krijg.

Als ze te verwijderen zijn, zou je ze in hier kunnen vinden: Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen

En anders moet je kijken of er nog een herstel punt is van het installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af of je niet gewoon een virus hebt. Ik had namelijk een soortgelijk probleem, alleen dan kreeg ik de melding dat mijn Vista versie niet legitiem was. Een format gedaan, Vista er weer op gegooid, problemen weg.

Misschien, omdat hij evaluatie zegt, dat het een ander probleem is, maar misschien moet je eens gaan scannen met een Malwarebytes' Anti-Malware.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil weten hoe ik Evaluatie exemplaren van Service pack 1 en 2 eraf krijg.

Persoonlijk zou ik eerst de bijbehorende updates verwijderen en daarna de Servicepacks zelf.

In Windows 7 gaat het als volgt, hopelijk in Vista op dezelfde manier:

Start-> Configuratiescherm-> (programma's->)een programma verwijderen... .

Als het goed is staan de Servicepacks daar vermeld, noteer de datum van installatie van Serice pack 1.

Bij mij staat daar aan de linkerkant een onderdeel Geïnstalleerde updates weergeven, klik dat aan en verwijder (aanklikken en kiezen voor verwijderen) alle updates van na de datum van Servicepack 1, te beginnen met de laatste en zo terug naar de eerste sinds de installatie van Servicepack 1.

Dan ga je terug naar "een programma verwijderen" en verwijder je daar de Servicepack 2 en 1.

Als dat gebeurd is, installeer je op de gebruikelijke manier de updates van Windows Vista, na elke installatie laten zoeken naar nieuwe updates tot er niet meer zijn.

Succes.

Bewerkt: door clus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...