Memphis27 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Even snel een vraag, kan ik Gta SA spelen met een Geforce Ti 4200 (128MB), want hij doet het wel maar dan heel schokkerig en ik wil wel weten of het aan m'n videokaart ligt. Memphis27 :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 umm, tuurlijk moet hij het doen! maar, wat is de rest van je systeem? want het moet gewoon lukken 128 mb, 64 mb is minimaal .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Extreme G Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik heb een Geforce TI 4400 128 mb (zelfde als 4200) werkt perfect :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ja, maarja daar hebben we niks aan, hij wil weten waarom het schokt niet dat het bij jaw beter draait das natuurlijk mooi, dat wil hij oowk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 hoeveel GHZ heb je? en hoeveel MB RAM geheugen heb je? nieuwste drivers geinstalleerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Even snel een vraag, kan ik Gta SA spelen met een Geforce Ti 4200 (128MB), want hij doet het wel maar dan heel schokkerig en ik wil wel weten of het aan m'n videokaart ligt.Memphis27 :blink: Hoe bedoel je met Schokkerig? Ik heb een GeForce FX Go 5700, 64mb en hij is heel goed? En ook antwoorden waar The Godfather om vroeg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) ja, maarja dat is een hele andere kaart. wel 64 mb, maar eigelijk zegt mb/prijs meestal niks. ik heb btw zijn systeem eisen gevonden in een andere topic Pentium 4 2.0GHz 512 MB RAM Geforce Ti 4200 240 MB harddisk <--- alleen dit ? zal vast wel gb zijn (hoop ik voor hem ) Standaard geluidskaart Bewerkt: 20 juni 2005 door Koensmink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Memphis27 Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Nou, ik snap er niks van. Met schokkerig bedoel ik dat het beeld niet soepel loopt als je aan het spelen bent Net alsof m'n videokaart de framerate niet aankan of zo. En hoe meer actie in het scherm te zien is, hoe erger het wordt. Je kent het wel, als een spel eventjes moet laden, hapert het beeld ook even, alleen doet ie dat bij mij constant. Geloof me ik heb echt alles geprobeert en het vreemde is, het lijkt wel of dat het spel in de hoogste instellingen het beste werkt maar dan nog is het gewoon klote. Volgens vrienden (die er verstand van hebben) ligt het wel degelijk aan de videokaart (geforce Ti 4200, 128MB), maar echt ik BEGRIJP gewoon niet hoe dit kan. Werk verder gewoon met XP en alle goede drivers (ook al tig keer getest). Schijven geformateerd en ga zo maar door. En dat voor een spel waar je al een jaar op aan het wachten bent. :angry: :angry: :angry: :angry: Oh ja, m'n harde schijf is 240 GB (geen 240 MB) BTW: m'n syteem is een Pentium 4 2.0GHZ, dus met deze specs kan je toch verwachten dat het werkt. Toch doet ie het niet zoals het moet, wat zeer frustrerend is Memphis27 Bewerkt: 21 juni 2005 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Memphis27 Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Weet niemand wat er bij mij aan de hand is? Ik in ieder geval niet Memphis27 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 nee, eerlijk gezecht snap ik het ook niet nee, mischien tog maar een nieuwe video kaart kopen :o maar is die Legaal ? !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Memphis27 Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Jazeker, het eerste spel wat ik (volgens mij) <_< legaal aangeschaft hebt..............werk gelijk al niet. Thja, werkt wel maar gewoon niet goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Memphis27 Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Kan het misschien te maken hebben met m'n geluidskaart (is maar een standaard PCI soundcard) dat het spel zo schokkerig speelt. Het geluid doet het wel gewoon goed maar misschien dat ie toch een conflict heeft ofzo en dat ie daarom hapert met spelen. Memphis27 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.