Jump to content

Verbannen van een server


kensley

Recommended Posts

nou ik was lekker aan t spelen in de server dm+gangs+minigames www.tsg-hosting.com.en ik krijg een duel maar tijdens dat duel schoot iemand mij en kwm er van mij leven erbij(ik gebruikte geen cheats ofzo)dus wordt ik geband voor iets waar ik niets van weet.kunnen jullie mij aub helpen wat ik met dit moet,want het was echt mijn leukste server,en nu kan ik er nooit meer op.Ik weet alleen dat volgens mij de baas jenny was,maar weet t niet zeker.alvast thanks

Link to comment
Delen op andere websites

Wij kunnen jou helaas niet helpen bij bans op SA-mp servers, omdat wij niet de administrator op die server zijn. Voor dergelijke bans zou je dus naar de website van die server moeten gaan en daar een Unban Request (aanvraag voor deblokkering) moeten aanvragen.

Om sneller geholpen te worden, zou je de volgende keer beter een concretere titel (in plaats van help) kunnen kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Topic-titel duidelijker gemaakt en verder heb ik niets toe te voegen aan VWO-er. Voor problemen met een specifieke server kan je terecht op de site of forum van de betreffende server.

Wij kunnen jou er niet mee helpen. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...