iefen Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 tja heb een irritant probleem, heel vaak als ik naar een website wil laad hij niet en als ik dan klik krijg ik dit: dan wordt het scherm wit en moet ik wachten tot ik het programma kan afsluiten. eerst had ik dit met firefox toen ben ik overgegaan naar chrome daar was het nog erger en toen ging ik weer terug naar firefox maar nu is t er weer! wat moet ik doen? http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/31/1270016960-550.jpg >>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<< Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 (bewerkt) Maare probeer internet explorer ? Die is gewoon van windows dat zou toch moeten werken Bewerkt: 31 maart 2010 door Thundercover Onzinnig filmpje weggehaald. ~~ Thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.