Jump to content

Format progje HDD


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

kan iemand me een linkje geven van een goed programma om m'n externe hdd te formateren? Atm is mijn hdd FAT32, en ik heb denk ik een manier gevonden om al mijn filmpjes van youtube die niet op m'n schijf willen er toch op te krijgen. Ik wil ze inpakken met Winrar, maar gezien het feit het nogal redelijk veel filmpjes zjin, heb ik NTFS nodig die met bestanden hoger dan 4 GB kan werken. Ik kan m'n huidige schijf niet backuppen(teveel GB's..), dus ik koop me allesinds al een nieuwe(deze staat bijna vol). Ik wil dus een programma om een externe harde schijf te formateren naar NTFS. En nee, via 'Uitvoeren' lukt dat NIET, al meermaals geprobeerd met USB sticks(die ik dan ook via een programma heb geformateerd naar NTFS, maar ik heb ze terug geformateerd naar FAT32 omdat NTFS je USB stick rapper doet verslijten).

Alvast bedankt.

Mvg,

Brecht

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Het progje heet Windows verkenner. Het is een erg bekend programma, dus misschien heb je er wel eens van gehoord. Doe, in het programma, rechtsklik op je externe harde schijf en kies formatteren, dan kies je NTFS als bestandssysteem, dan rustig laten formatteren en klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Het progje heet Windows verkenner. Het is een erg bekend programma, dus misschien heb je er wel eens van gehoord. Doe, in het programma, rechtsklik op je externe harde schijf en kies formatteren, dan kies je NTFS als bestandssysteem, dan rustig laten formatteren en klaar.

Wist ik niet, dankje. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...