Jump to content

It's time for a Format!


ikt

Recommended Posts

Hallo! Mijn Windows doet weer eens raar, dus het is weer eens tijd voor een leuke format. Gewoon HEULEMOAL weg. Grafische drivers willen niet meer installeren, na wat geGoogle heb ik gevonden dat niemand het op kon lossen zonder een complete format van Windows. Ook vind ik Windows 7 langzamerhand dood gaan. Niet Hallo-daar-Windows-gebruiker-hier-heb-je-eenh-leuke-BSOD-groeten-van-MS dood, maar eerder dat steeds meer dingen minder goed werken.

Nu vraag ik mij af welke spellen er niet meer zullen werken na de format. De vorige keer dat ik formatteerde (Win7 RC -> Win7 retail) heb ik alle spellen opnieuw geïnstalleerd, maar dat duurde nogal lang en deze keer heb ik er minder zin in. Hier een lijst met spellen:

post-20890-127005009049.png

Groen = Deze werken gewoon zonder opnieuw te hoeven installeren. Uit eerdere ervaringen. Uiteraard kun je de standaardspellen van MS negeren.

*Spellen zitten op een andere partitie, dus de bestanden zullen blijven

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, geen enkel spel zal het meer doen. Bij een format word alles, maar dan ook echt alles wat op de HDD staat verwijderd, m.u.v. recovery gedeelten. Dus ook de spellen die erop staan.

Oh, sorry, ik vergat te vermelden dat ik de schijf heb ingedeeld in partities, dus de spellen zullen er nog op blijven staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...