paulhond Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 hallo gta spelers ik heb een vraag over gta sandreas bestaar er een mod om te wisselen van treinspoor als je het hebt wil je dan een e-mail sturen naar >>> Door Svenie: E-mailadres verwijderd.<<< alvast bedankt Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Volgens mij bestaat er helemaal geen mod hiervoor. Weet niet zeker. Reageren
Megadreams Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Er bestaat er één met cleo (niet te gebruiken in SA-MP en al zeker niet in MTA ), maar die is dan ook nog eens bugged (niet het hele spoor is gedaan). Reageren
Svenie Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 hallo gta spelers ik heb een vraag over gta sandreas bestaar er een mod om te wisselen van treinspoor als je het hebt wil je dan een e-mail sturen naar >>> Door Svenie: E-mailadres verwijderd.<<< alvast bedankt Ik heb je e-mailadres uit je post verwijderd, omdat dit tegen de regels van het forum is. Wil je een antwoord, dan moet je net zoals iedereen het topic waarin de vraag is gesteld bekijken. Voor niets gaat de zon op. Reageren
ikt Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 http://hotmist.ddo.jp/cleomod/switch/index.html Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Je kan met freeroam gewoon een trein op het dichtsbijzijnde spoor spawnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.