Jump to content

Vraagje


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik weet dit hoort niet hier maar waar zou je het anders moeten zetten? En daar gaat dit over.

Waarom wordt er geen Gta Algemeen forum gemaakt waar je bijvoorbeeld ideeen over de volgende gta of dingen die je hoopt in de volgende gta tegen te komen of meningen over de gta's. Het zijn allemaal forums van één gta.

Hopelijk kijkt een admin naar dit en mischien wordt er over gepraat of gemaakt.

Groeten Android

PS

Als het al bestaat dat algemeen over gta en dit wat ik allemaal zeg is er al, kan iemand dan zeggen waar en dan wil ik mijn excussis aanbieden dat ik dit dan heb gevraagt want ik kan het niet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Al verschillende keren is deze vraag gesteld, best een goed idee vind ik eigenlijk zelf ook wel. Waag het niet, dat nog niet zo lang geleden hier ook een topic over gemaakt is waar het volgende gepost werd door de crew:

Suggesties horen in Feedback, niet in dit forum. Verplaatst.

Wij hebben hier al lang over nagedacht. Het punt is dat wij altijd al een Next forum hebben gehad, maar dat was de grootste spamzooi van dit forum, daar kon het spelletjes forum nog wat van leren. Daardoor hebben we besloten om nog even te wachten met dat Next forum, tot Rockstar er wat (meer) informatie over geeft.

Helaas, waarschijnlijk pas wanneer er meer informatie komt over een nieuwe GTA. Dan komt er dus pas een subforum, maar volgens mij hebben we wel ergens topic's waar je kunt praten over een volgende GTA. Dus er valt al wel wat te babbelen :) .

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...