Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

het leek mij na een filmpje op youtube wel leuk om te gaan verdiepen in het modden van de animaties

nu is het mij al gelukt om de animaties van de parachute in 3ds max te krijgen

ook heb ik de acceleratie ding al aangepast zodat het mannetje op superman moet lijken met zijn handen naar voren

nu is alleen het probleem dat ik hem niet meer terug krijg ingame

wat ik nogal raar vind want als ik de .ifp laad in 3ds max zie ik mijn aangepaste

maar ingame(waar ik dezelfde .ifp heb staan) doet hij zijn handen gewoon nog naar achter.

hoe kan ik dit oplossen?

grz

Ron

Geplaatst:

Heb je alle botten geselecteerd van het model die je gebruikte om je animatie te maken toen je op "replace" drukte? Heb je de juiste animatie geselecteerd in de IFP IO? Weet je zeker dat je de juiste IFP in het spel hebt gezet?

  • 2 weken later...
Geplaatst:

had het even druk maar

ja, ja en ja ik heb alles nog een keer gedaan maar nog steeds zie ik hetzelfde als voordat ik hem ging editen

terwijl als ik parachute.ifp uit anim.img haal dan zie ik in 3ds max wel de goede animatie

zit ik de verkeerde img te modden ofzo?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...