Ice Cold Killa Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ok, het gaat als volgend: 1= Start San Andreas 2= Druk op ESC en ga naar jouw Stats 3= Druk in de stats menu op "S" 4= Ga naar Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files en je ziet Stats.html 5= Nu moet je hem uploaden, dat kan je het best hier doen: SA Stats 6= Zet de link van jouw stats hier in dit topic Hier zijn mijn stats: ICE COLD KILLA's Stats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hey maar wel 12 x gecheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hey maar wel 12 x gecheat Het is toch uitgespeeld, dan kan je gewoon cheats gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 aja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Best INSANE stunt awarded Double insane stunt B) hehe ik heb triple EDIT: he jij hebt geen tatoos Bewerkt: 19 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Jullie moeten je eigen stats uploaden zodat iedereen ze kan zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ziehier.. Dit zijn mijn statistics tot nu toe. Ik snap nog steeds niet hoe die 'Times Cheated = 5' er komt. Ik heb nooit gecheat, alhoewel, er kwam een keer 'Cheat Activated' in beeld te staan, maar ik was gewoon aan het rijden. En die cheat zorgde nergens voor, so.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hier mijn stats zit niet egt missies te doen ofz ben gwoon beetje knallen heb um op de ps2 al uitgespeeld http://www.thegtaplace.com/sastats/index.p...php?user=Jacc0s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Amsterdam'S Fat Stage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.