Jump to content

Spray & Go


Melvin_123

Recommended Posts

Ik heb net ontdekt dat als ik een Bijvoorbeeld een Banshee rood/zwart wil hebben en naar de Spray and Go ga en de auto 3a4x heb laten spuiten (maar niet in de kleur die ik wil/wou hebben) dat daarna de auto alsmaar in de zelfde kleur gespoten blijft worden ???

Weet iemand hoe dit komt ???

Het maakt btw niet uit waar ik de wagen laat Spuiten en/of ik een Andere Banshee pak.

Soms zie ik dan een andere Banshee (of andere auto) en probeer ik die te spuiten maar ook hier het zelfde verhaal helaas

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt inderdaad, sommige voertuigen in IV, waaronder de Banshee, hebben een Spray-bug, waardoor ze na 3 keer spuiten dezelfde kleur zullen behouden, dat kan inderdaad een grote vorm van irritatie vormen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh oke , dat is jammer :-(

Ik heb net nog een Optie bedacht :engel:

Ik zoek een Banshee , steel die Wagen :puh: en rij dan naar dat Straatje waar dan meestel 2 rijen aan beide kanten van de weg dezelfde wagens spawnen in diversen kleuren ^_^

Zou zomaar kunnen dat mijne er ook eens tussen Spawnt :puh:

Hearv94 : Dan is de Infernus er zeker ook 1 van ?

want die blijft bij mij altijd de donkergroene/zwarte kleur spuiten (helaas!) :-(

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, zie net dat je het hier ook gepost hebt :puh: Zal het maar even hier posten dan...(had 't al in PB gestuurd om niet off topic te gaan maarja)

Dit probleem komt vaker voor in GTA, is een welbekende bug. Dit komt doordat je waarschijnlijk heel snel de Pay'n'Spray in en uit rijdt, zonder schade en zonder dat de auto vies is. Het spel heeft dan de neiging om de auto niet te herladen, de auto is immers toch niet vies en heeft geen schade. Het spel doet dit waarschijnlijk zodat het minder modellen tegelijk hoeft te laden waardor het spel dus sneller draait.

Ik had het ook een keer met een Bobcat en PMP-600. Ik ben toen gewoon een paar keer met de auto ergens tegenaan gereden, zodat je motor ietwat schade oploopt. Hierdoor zal de Pay'n'spray meestal het voertuig in zijn geheel herladen, waarbij de kleur veranderd. Nadeel is echter dat je dan waarschijnlijk opnieuw moet betalen. Andere oplossing is dus dat je met je auto even in het zand rondjes gaat draaien, waardoor hij een beetje vies is. Het kleinste beetje vuil maakt al dat het voertuig opnieuw moet laden bij de Pay'n'Spray(zodat hij daarna schoon is), dus dan zou de kleur weer gewoon moeten veranderen.

Ook kun je proberen even snel een andere auto te jatten in een totaal andere kleur. Het spel houdt namelijk bij wat je favoriete kleur is en regelt daarmee een beetje welke kleur eerder verschijnt. Dus als jij het vaakst in een grijze auto zat, en er bestaat maar één soort grijs bij die Banshee, dan krijg je steeds die grijze kleur(doordat dit systeem niet goed gescript is denk ik) terwijl je deze keer juist rood wil ofzo. Dus als je dan even een rode auto pakt, is de "favoriete kleuren-stand" in het spel ietsjes veranderd en krijg je misschien een andere kleur :puh:

Maar de Bohan bug werkt waarschijnlijk ook wel ja :puh:

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Oh oke , dat is jammer :-(

Ik heb net nog een Optie bedacht :engel:

Ik zoek een Banshee , steel die Wagen :puh: en rij dan naar dat Straatje waar dan meestel 2 rijen aan beide kanten van de weg dezelfde wagens spawnen in diversen kleuren ^_^

Zou zomaar kunnen dat mijne er ook eens tussen Spawnt :puh:

Hearv94 : Dan is de Infernus er zeker ook 1 van ?

want die blijft bij mij altijd de donkergroene/zwarte kleur spuiten (helaas!) :-(

je bedoelt vast deze straat :7

Link to comment
Delen op andere websites

haha ja die straat bedoel ik :engel:

( ik heb btw gister avond me auto in de juiste kleuren kunnen vinden dus dat is gelukt ! ^_^ )

en ook in die straat ja haha :$

BEDANKT voor de Reactie's ! :tu:

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...