Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gisteren gta san-andreas gekocht( had een bon van 10 euro en ik vond niks beter en goedkoper :puh:), en kheb hem dan dus gisteren geïnstalleerd,en ik kon er perfect op spelen, dan hebk eens geprobeerd carmods erin te zetten met ggmm( gta garage mod manager), maar toen ik game opstartte en ik startte new game toen kwam ik op het laadscherm van SA, en hij laad snel tot aan de helft, maar daarna stopt hij, en als ik taakbeheer start toont ie aan de gta SA niet reageert, en kan ik het alleen op die manier afsluiten ook, maar erna heb ik dan weer alles van mods of andre dingen eruit gehaald, niks, geherinstalleerd, weer datzelfde probleem....

ik wil echt weer spelen, help me plz

Geplaatst:

Komt waarschijnlijk doordat je een verkeerde versie hebt (dit komt voor bij de spellen die recent gekocht zijn). Gelukkig is dat niet zo'n groot probleem, aangezien je met deze patch ervoor kan zorgen dat je toch kan modden. Download hem en pak hem even uit met WinRAR. Volg de stappen die in het programmaatje staan beschreven en als het goed is moet het hierna werken. Succes!

Topic verplaatst vanuit SA: General

Geplaatst:

Komt waarschijnlijk doordat je een verkeerde versie hebt (dit komt voor bij de spellen die recent gekocht zijn). Gelukkig is dat niet zo'n groot probleem, aangezien je met deze patch ervoor kan zorgen dat je toch kan modden. Download hem en pak hem even uit met WinRAR. Volg de stappen die in het programmaatje staan beschreven en als het goed is moet het hierna werken. Succes!

thx! nu werkt het weer! bedankt voor de snelle reactie ;)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

thx! nu werkt het weer! bedankt voor de snelle reactie ;)

Ik heb het zelfde maar bij mij staat er unknown version als ik de patch wil installeren.

Bewerkt: door timmyboy3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...