Infinitum Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Hallo allen, Ik zie dat deze game, zie topic, uitkomt op 16 april. Moet je daarvoor GTA IV al hebben of niet ? Want ik die heb ik niet. Heb pas sinds kort een ps3. BVD Met vriendelijke groet, Infinitum Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Hier Het antwoord was enkel een scroll van je verwijdert . Trouwens kun je beter eerst IV spelen om de gebeurtenissen van TLaD en TBoGT beter te snappen . Reageren
Mythbuster Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Maar het hoeft dus niet, om je maar gewoon even te helpen... Als je daarentegen The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony via internet download((Playstation store ofzo?!), dan heb je wél GTA IV nodig! Als je EfLC in de winkel koopt of via internet besteld (en thuis bezorgt krijgt), dan koop je een disc met hoesje en kaart enzovoort, dan heb je GTA IV niet nodig. EfLC is echter wel ongeveer 18GB groot, las ik ergens op het forum. De via Playstation store(ofzo) gedownloade losse delen van EfLC(dus TLaD en TBogT) zijn een stuk minder groot... Maar ik weet niet precies hoe dat zit met de schijfruimte op de PS3 Bewerkt: 1 april 2010 door Mythbuster Reageren
Infinitum Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Hier Het antwoord was enkel een scroll van je verwijdert . Trouwens kun je beter eerst IV spelen om de gebeurtenissen van TLaD en TBoGT beter te snappen . :') Verder kijken dan je neus lang is blijkt wel weer. Mijn excuses Bedankt voor je snelle reactie! - Infinitum Reageren
Infinitum Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Hier Het antwoord was enkel een scroll van je verwijdert . Trouwens kun je beter eerst IV spelen om de gebeurtenissen van TLaD en TBoGT beter te snappen . Jullie reageren wel snel! Top! Ook jij bedankt, dan wacht ik even 2 weekjes totdat die uit is! - Infinitum Reageren
Erikkx1 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Hallo Grand theft auto episodes from liberty city komt toch op 13 april uit en niet op 16 april? Want bij bol.com staat er exemplaar verschijnt op 13.04.10 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) GTA EfLC komt in Amerika en nog wat plaatsten op 13 april uit als ik me niet vergis. In Europa komt hij op 16 april uit! Bewerkt: 2 april 2010 door Mythbuster Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 GTA IV komt in Amerika en nog wat plaatsten op 13 april uit als ik me niet vergis. In Europa komt hij op 16 april uit! GTA IV? Reageren
Erikkx1 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Dus als ik GTA bestel bij bol.com dan krijg ik hem niet op 13 april maar 16 april? Waarom staat er dan 13 april bij bol.com? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Omdat Bol.com een beetje gek is ofzo, en ze hun huiswerk niet goed doen.. @Jimmiefitz daarboven: Ik bedoelde EfLC Sorry Bewerkt: 2 april 2010 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.