Jump to content

Wat heb jij vandaag uitgehaald met 1 april?

BoerBanaan

Recommended Posts

Ik heb vandaag bij mijn moeders PC een screen van het buroblad gemaakt, deze als burobladachtergrond ingesteld en de pictogrammetjes daarna in de prullenbak gedouwd. Je ziet nog wel pictogrammetje (op de achtergrond) maar ze werken niet worshippy.gif wedden dat mij moeder het niet merkt?

Op school hebben we met de kleren achterstevoren gelopen icon_cab.gif en zout in de juffrouws koffie gedaan static.gif

Wil jij ook een leuke grap met de PC uithalen? Bekijk dit topic Klik

Bewerkt: door Gta-kneusje
Delen op andere websites

Ik heb tijdens de pauzes tussen de examens op iedereen z'n rug geklopt, 3.99/4 dacht dat er een aprilvis op hun jas hing :7

Had vandaag examen wiskunde, als dàt nu nog eens een grap was...

Delen op andere websites

Mensen de waarheid verteld over dingen waar normaal gesproken een grap over wordt gemaakt.

Er zit een vlek op je shirt.

Je schoenveter zit los.

Er zit iets in je Haar.

Er hangt iets uit je neus.

Ach ja het leuke is dat mensen het eerst niet gel2s7am4m.pngven. Maar later toch hun excuus aanbieden.

Ook laat ik hiermee zien dat 1 april niet de dag is dat alles een grap is.

Bewerkt: door Rinaldootje
Delen op andere websites

Met Engels ligt de bekabeling van computer, radio en dergelijke langs de muur, waar ook leerlingen zitten. We hadden gister luistertoets en die ging helaas niet door omdat de radio niet werkte. Vraag me niet hoe, maar hij was dood.

Delen op andere websites

Ik en een vriend van mij hadden veel kinderen uit mij klas wijsgemaakt dat we een heel belangrijk proefwerk hadden voor Frans. Iedereen geloven en heel netjes leren behalve ik en mijn vriend. Volgende dag vroegen ze allemaal aan mij of ik nog geleerd had. Ik zei : Nee, hadden we pw dan? Iedereen vond mij heel dom dat ik niet geleerd had. Zaten we bij Frans, vroeg er een aan de leraar of we pw hadden. Die zei : Nee, waarom? En op dat moment riepen ik en mijn vriend heel hard : '1 APRIL!'

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...