BoerBanaan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Ik denk dat de titel wel duidelijk is Ik eigenlijk helemaal niks, en er is ook niks met mij uitgehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Ik heb vandaag bij mijn moeders PC een screen van het buroblad gemaakt, deze als burobladachtergrond ingesteld en de pictogrammetjes daarna in de prullenbak gedouwd. Je ziet nog wel pictogrammetje (op de achtergrond) maar ze werken niet wedden dat mij moeder het niet merkt? Op school hebben we met de kleren achterstevoren gelopen en zout in de juffrouws koffie gedaan Wil jij ook een leuke grap met de PC uithalen? Bekijk dit topic Klik Bewerkt: 1 april 2010 door Gta-kneusje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Ik heb de suiker voor me vader koffie verwisselt in zout, nu maar hopen dat ie ern trapt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Ik zei tegen me moeder: Er zit een dikke spin op die vaas! Me moeder: Ach, nee, 1 april xD Maar er zat er wel 1 Me moeder: AAAHH Die spin heeft niet lang meer geleefd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 We hadden een glazen plaat midden op straat neergezet . God wat zijn er veel mensen tegenaan gelopen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 wij hebben vandaag met de hele klas zout in de leraren hun koffie gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Ik heb tijdens de pauzes tussen de examens op iedereen z'n rug geklopt, 3.99/4 dacht dat er een aprilvis op hun jas hing Had vandaag examen wiskunde, als dàt nu nog eens een grap was... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 wij hebben vandaag met de hele klas zout in de leraren hun koffie gedaan Zoveel zout past nooit in een kopje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Die zoutgrapjes zijn onderhand wel een beetje achterhaald, je kan veel betere dingen doen, zie mijn eerste post in dit topic . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 In de stad rondlopen, folie bij, een slachtoffer uitkiezen, eropaf rennen, hele rol folie om hem binden, wegrennen. Done. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Mensen de waarheid verteld over dingen waar normaal gesproken een grap over wordt gemaakt. Er zit een vlek op je shirt. Je schoenveter zit los. Er zit iets in je Haar. Er hangt iets uit je neus. Ach ja het leuke is dat mensen het eerst niet gelven. Maar later toch hun excuus aanbieden. Ook laat ik hiermee zien dat 1 april niet de dag is dat alles een grap is. Bewerkt: 2 april 2010 door Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2010 We hadden een glazen plaat midden op straat neergezet . God wat zijn er veel mensen tegenaan gelopen . Als je daar een beetje hard tegen aan loopt dan breekt die plaat toch zo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2010 ik en me vriend had de sleutels van de concierge (geleend ) hadden we alle buitendeuren van de school op slot gezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2010 Met Engels ligt de bekabeling van computer, radio en dergelijke langs de muur, waar ook leerlingen zitten. We hadden gister luistertoets en die ging helaas niet door omdat de radio niet werkte. Vraag me niet hoe, maar hij was dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2010 Ik en een vriend van mij hadden veel kinderen uit mij klas wijsgemaakt dat we een heel belangrijk proefwerk hadden voor Frans. Iedereen geloven en heel netjes leren behalve ik en mijn vriend. Volgende dag vroegen ze allemaal aan mij of ik nog geleerd had. Ik zei : Nee, hadden we pw dan? Iedereen vond mij heel dom dat ik niet geleerd had. Zaten we bij Frans, vroeg er een aan de leraar of we pw hadden. Die zei : Nee, waarom? En op dat moment riepen ik en mijn vriend heel hard : '1 APRIL!' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.