Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Geinig, maar die lettertypes... Je zou ze iets anders kunnen doen, maar dat is mijn idee.puh2.gif

Geplaatst:

Leuk bedacht, maar al die verschillende kleuren spreken mij niet echt aan. Verder vind ik 18 seconden vrij lang voor een intro, zou het zelf kort maar krachtig houden.

Geplaatst:

Leuk bedacht, maar al die verschillende kleuren spreken mij niet echt aan. Verder vind ik 18 seconden vrij lang voor een intro, zou het zelf kort maar krachtig houden.

Dat is waar. Ik zal kijken naar een andere intro

Geplaatst:

Duurt veel te lang, bij filmpjes met dit soort intro's heb ik gelijk al geen zin meer om te kijken. Als je een intro neemt zou ik het doen net als Hulu.com: http://www.youtube.com/watch?v=pkPgYbdQ1kQ. Intro duurt 5 seconde, is kort maar krachtig en je weet meteen waarvan het is.

Het logo van ProgramCopy is niet slecht, past mooi bij een intro met een Web 2.0 uiterlijk. Als je alleen het logo in de wolken laat zien vind ik het al voldoende. Succes ermee.

Geplaatst:

Opzich vind ik hem wel mooi, maar inderdaad wat lang.

Vroeger maakte ik ook zelf intro's, maar ik heb gemerkt dat soms m'n internet niet goed wilt meewerken, en dat het laden van filmpjes dan erg lang duurt... Dus als je dan toch het begin wilt mee hebben, moet je eerst die hele intro skippen.

Daarom zet ik vanaf nu in mijn filmpjes ook telkens de naam van mijn account rechtsonder in elk filmpje, dat blijft er dan wel het hele filmpje staan, maar stoort niemand, en de film kan meteen beginnen.

Dus het voorbeeld dat Ferre geeft vind ik eigenlijk ook wel goed, je hebt al bijna meteen door dat de film elk moment kan beginnen.

Maar ik zou toch wel iets doen met jouw intro hoor, volgens mij kan je er wel een leuke afsluiting van iets of een inleiding van je film van maken (dus bijvoorbeeld: Je hebt dit en dit en dit nodig en zo...)...

Geplaatst: (bewerkt)

Die nieuwe vind ik wel mooi!thumbsup2.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik vindt deze een stuk geslaagder dan je vorige. Geen bullshit, gewoon kort en krachtig. Misschien kan je de muziek vervangen voor een leuk bijpassend soundeffect, zoiets als bij Machinima?

Geplaatst:

Ik vindt deze een stuk geslaagder dan je vorige. Geen bullshit, gewoon kort en krachtig. Misschien kan je de muziek vervangen voor een leuk bijpassend soundeffect, zoiets als bij Machinima?

Dan moet ik wel even zoeken. Effe kieke

Geplaatst:

Dan moet ik wel even zoeken. Effe kieke

Pak anders een liedje die eerst een vette beat laat horen van 4 secoden, en dan op het einde een high had ofzo, zodat het netjes fit met je filmpje :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...