Cabyon Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Misschien is dit wat voor je intro? Reageren
Dieko Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Het probleem is dat ik na paar uur zoeken nog steeds geen goede intro effect heb gevonden. Kunnen jullie helpen om er eentje te vinden? Maakt niet uit van welk site dus ook Youtube @Cabyon Bedankt voor de moeite Het moet een soort van starwars intro zijn Bewerkt: 3 april 2010 door Dieko Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Het probleem is dat ik na paar uur zoeken nog steeds geen goede intro effect heb gevonden. Kunnen jullie helpen om er eentje te vinden? Maakt niet uit van welk site dus ook Youtube @Cabyon Bedankt voor de moeite Het moet een soort van starwars intro zijn Reageren
Dieko Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Het moet maar paar seconden zijn. Dat is wel een lang stukje Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Soundsnap.com heeft wel van alle geluidjes, ik ben wel niet zeker of je daar iets gaat vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.