Jump to content

Wel internet, maar browser werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hier een laptop staan met een vrij raar probleem: er is internet (pingen naar Google werkt prima, net als MSN en dat soort dingen) maar zowel Mozilla Firefox als Internet Explorer geven zodra ik ze opstart dat de pagina niet gevonden kan worden (meteen, dus hij laadt niet eens even). Dit gebeurt met iedere pagina die ik opzoek. Ik heb al flushdns gedaan en al de firewall gedeactiveerd, beide zonder succes. Iemand nog suggesties?

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:

Ik heb hier een laptop staan met een vrij raar probleem: er is internet (pingen naar Google werkt prima, net als MSN en dat soort dingen) maar zowel Mozilla Firefox als Internet Explorer geven zodra ik ze opstart dat de pagina niet gevonden kan worden (meteen, dus hij laadt niet eens even). Dit gebeurt met iedere pagina die ik opzoek. Ik heb al flushdns gedaan en al de firewall gedeactiveerd, beide zonder succes. Iemand nog suggesties?

Eens volledig je Cache geheugen van je browser leeg maken... Dat kan misschien wel helpen. Je gaat naar deze computer, dan rechtermuisknop op je C schijf, eigenschappen, en dan klik je op schijfopruiming, na het berekenen zet je alle vinkjes aan, en druk je vervolgens op verwijderen. Dan is alle crap van je pc gewist.

Wat je ook nog kan proberen is je systeem terug draaien in de tijd, naar een datum waarbij je dat probleem nog niet had. Je gaat naar start, alle programma's, bureau accesoires, systeemwerk set, en dan klik je vervolgens op systeem herstel. En dan gewoon de stapjes volgen dan de juiste datum aanklinken en doen wat hij je vraagt...

En mocht er geen van beiden werken, je internet explorer eens opnieuw installeren. Je kan de nieuwste en recenste versie downloaden van de website van microsoft.be. Hier heb je een link.

Ik hoop dat je daarmee geholpen bent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...