LSDesign Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Hey iedereen, dit is mijn nieuwste project. Een Buffalo met: -Louvers -DF-80 Spoiler -Luchtinlaat v.e. Dukes (niet die mega blower maar die normale) -Intruder velgen De spoiler is met Car Components toe te voegen met Sjaak's Native Trainer en de louvers en de luchtinlaat spawnen er random op (helaas niet beide tegelijk ). De louvers kunnen er af vallen als je crasht en de luchtinlaat en de spoiler draaien mooi mee. Voorlopig de enige afbeelding die ik heb: Dingen die ik nog wil doen: -Getinte lichten -BTD badge maken met Photoshop -Andere uitlaten Bewerkt: 4 april 2010 door LSDesign Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Lijkt me een mooie mod, maar mijn GTA IV voor PC werkt niet... Een stoere auto kan het zeker worden! Reageren
Isic Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Die dingen op achter ruit zijn als ik goed heb Jalousies. Verder mooi. Maar waarom een badge maken? Reageren
LSDesign Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Dan lijkt het net echt alsof het een 'rare' versie van de Buffalo is . Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Dit gaat een mooie auto worden. Misschien is het mooi als je ook een andere uitlaat er onder maakt? Die achterruit dingessen heten trouwens louvers. Reageren
LSDesign Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Dit gaat een mooie auto worden. Misschien is het mooi als je ook een andere uitlaat er onder maakt? Die achterruit dingessen heten trouwens louvers. Ja! Nou gaat mijn lampje branden. Louvers! Kon er niet op komen . Trouwens er komen nog nieuwe uitlaten op, stond al bij mijn nog te doen lijstje onderaan de foto . Bewerkt: 3 april 2010 door LSDesign Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.