Jump to content

kan niet joinen


whoeveriam0iam14222

Recommended Posts

als ik op gta 4 multiplayer wil gaan doen en dan een spel wil joinen met 20 pelers ofzow

als ik er dan op klik moet ie laden en daarna zit ik er alleen in? das vreemd...

ook heel vaak dan komt er te staan: unable to join dan snap ik dus niet waarom die ertussen staat...

kep vandaag wel 15 mins gedaan om een spel te joinen en toen ben ik maar gestopt (wilde niet...)

Link to comment
Delen op andere websites

'Unable to join' krijg ik soms ook. Je moet dan de multiplayer even afsluiten (terug naar singleplayer), uitloggen en weer inloggen in Games For Windows - LIVE en dan nog eens proberen.

Je zou ook eens moeten kijken of je een 'Open' NAT hebt. Dit doe je door op de HOME toets te drukken op je toetsenbord. De LIVE Guide verschijnt nu. Druk dan op de knop Instellingen en kijk bij Netwerk. Verzeker je ervan dat alle IP's correct zijn. Bij NAT zou moeten staan: 'Open' (of in de meeste gevallen: 'Moderate') en bij UPnP: 'Beschikbaar, in gebruik' (al heb ik wel gemerkt dat het bij mij ook werkt zonder UPnP).

Soms heb ik ook een heel vaag probleem als ik samen met ~20 anderen in de lobby zit. Ik zit plots alleen in de lobby en dan krijg ik een of ander vaag beeld van de zee te zien. Vervolgens slaat GTA IV helemaal vast.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ok zal ik proberen als ik weer gta iv mp ga doen bedankt :tu:

ik ging op mp en toen kreeg ik weer unable to join dus ik kijken bij dat home ding en er staat UPnP niet beschikbaar

hoe krijg ik hem wel beschikbaar?

bij NAT type staat gemiddeld, dat lijkt me hetzelfde als moderate

ik kan niet wachten op allemaal deathmatches!

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222
Link to comment
Delen op andere websites

ik ging op mp en toen kreeg ik weer unable to join dus ik kijken bij dat home ding en er staat UPnP niet beschikbaar

hoe krijg ik hem wel beschikbaar?

bij NAT type staat gemiddeld, dat lijkt me hetzelfde als moderate

ik kan niet wachten op allemaal deathmatches!

(ik post extra omdat ik denk dat het nu eerder gezien word dat ik iets toevoeg)

ik heb wat rondgekeken op andere forums en google en weet ik eht allemaal nu weet ik dat mn router UPnP moet hebben

wat is een router? waar kan ik zien of die UPnP heeft?

waarom kon ik vroeger wel multi player doen...

kan iermand me helpen? multi player was zo leuk

en single player word nu zo saai

en MULTI player doen met free mode en dan in je eentje is ook saaaai

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

'Unable to join' krijg ik soms ook. Je moet dan de multiplayer even afsluiten (terug naar singleplayer), uitloggen en weer inloggen in Games For Windows - LIVE en dan nog eens proberen.

Je zou ook eens moeten kijken of je een 'Open' NAT hebt. Dit doe je door op de HOME toets te drukken op je toetsenbord. De LIVE Guide verschijnt nu. Druk dan op de knop Instellingen en kijk bij Netwerk. Verzeker je ervan dat alle IP's correct zijn. Bij NAT zou moeten staan: 'Open' (of in de meeste gevallen: 'Moderate') en bij UPnP: 'Beschikbaar, in gebruik' (al heb ik wel gemerkt dat het bij mij ook werkt zonder UPnP).

Soms heb ik ook een heel vaag probleem als ik samen met ~20 anderen in de lobby zit. Ik zit plots alleen in de lobby en dan krijg ik een of ander vaag beeld van de zee te zien. Vervolgens slaat GTA IV helemaal vast.

Awel Ma Kijk He ;d Ik Wil Met 2 maten multiplayer spelen maar ik kan ni joine er komt altijd op ( This game session no longer exists. returning to single player) ik kijk alles na maar het gaat gewoon niet ik maak een nieuw acc aan gaat ook niet log me 3 a 4 keer in en uit gaat nog niet kan iemand me helpen?? Auub

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...