Silver-Blade Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Ik heb TDU weer eens geinstalleerd, gewoon omdat het zo'n uberspel is Ik heb geen zin om hem weer helemaal zelf uit te spelen, dus ik heb een 'complete savegame' gedownload. Nu is het probleem dat er nog steeds volop challenges zijn en ik kan geen huizen en dealers etc. zien op de kaart. Ik heb ooit een andere savegame gehad waar ik gewoon lekker van huis naar huis kon gaan en dealers bezoeken etc. Is deze game dan nog niet helemaal uitgespeeld? (in single player, want voor 100% moet dat blijkbaar online) Ik heb al verschillende geprobeerd, maar ze werken niet echt. Of doe ik iets fout? Bij voorbaat dank Bewerkt: 2 april 2010 door Silver-Blade Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Een paar vraagjes: Welke console? ( psp of pc ) Welke map zet je ze neer? Ik heb een paar dagen geleden ook een savegame gedownload en die doet het. Ik zal uitleggen hoe ik dat deed: -Download een savegame... ( ik heb die van mysticus ) en pak het pakketje uit met winrar -Als het goed is zit er in het pakketje een bestand genaamd: Profilelist.dat en een mapje met de naam van de savegame met daarin 2 andere mapjes -Het bestand ( profilelist.dat en dat mapje met de naam van de savegame en die 2 mapjes in die map moet je kopieren/plakken naar Documenten-Test Drive Unlimited-Savegames Vergeet niet om een backup te maken van het oude bestand ( hiermee doel ik op profilelist.dat die er als het goed is in hoort te staan ). Ik heb trouwens nog 1 vraag: Als je is een keer wilt multiplayeren kan je me altijd vinden in TDU op de PC ( Flippa-F of een andere naam die ik later doorgeef ) Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Een paar vraagjes: Welke console? ( psp of pc ) Welke map zet je ze neer? Ik heb een paar dagen geleden ook een savegame gedownload en die doet het. Ik zal uitleggen hoe ik dat deed: -Download een savegame... ( ik heb die van mysticus ) en pak het pakketje uit met winrar -Als het goed is zit er in het pakketje een bestand genaamd: Profilelist.dat en een mapje met de naam van de savegame met daarin 2 andere mapjes -Het bestand ( profilelist.dat en dat mapje met de naam van de savegame en die 2 mapjes in die map moet je kopieren/plakken naar Documenten-Test Drive Unlimited-Savegames Vergeet niet om een backup te maken van het oude bestand ( hiermee doel ik op profilelist.dat die er als het goed is in hoort te staan ). Ik heb trouwens nog 1 vraag: Als je is een keer wilt multiplayeren kan je me altijd vinden in TDU op de PC ( Flippa-F of een andere naam die ik later doorgeef ) Danku voor de reactie Ik heb hem 'geinstalleerd', pc dus Verder heb ik ook alles gedaan zoals het hoort, de files van de savegame in de map Test Drive Unlimited in Documenten gezet. Trouwens, de savegame werkt wel, maar ik wil dus gewoon een beetje rondrijden tussen mijn huizen en dealers bezoeken etc., maar die zijn niet te zien op de kaart. Alleen challenges (wat volgens mij betekent dat de career mode toch niet helemaal compleet is, het is echter wel bij verschillende 'complete' savegames hetzelfde geval) Wil je anders jouw savegame eens sturen? Wie weet heb ik telkens de verkeerde geprobeerd Alvast bedankt! Reageren
rienie Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Je kan als je op de map kijkt ook linksboven instellen wat je wilt zien. Dus challenges en huizen enzo. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Sorry, was dit topic uit het oog verloren Ik gebruik deze savegame: Klik Deze savegame is van mysticusa Het probleem lijkt zich voort te doen omdat je linksbovenin alleen challenges heb ingeschakeld ( zoals de gene hierboven me al zei ), als je dan op het pijltje rechts klikt schruift het blad door naar autodealers/huizen enzovoort... nog 1tje verder is players en de laatste is bookmarks ( soort van plaats waar je op saved zodat je dan de volgende keer erop terug komt ). En anders kan het ook nog zijn dat er wel linksboven huizen/dealers is ingeschakeld maar dat je bij LIST ( onderin in beeld ) ze niet heb geselecteerd. Reageren
HollandNL Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 klopt het dat de servers down zijn bij test drive unlimited voor de pc? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Weet niet, ik moet nog een update download van 1.66A Reageren
HollandNL Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 update heb ik gedaan maar ik kom niet online met test drive unlimited wat kan ik doen? firewall is bij mij uitgeschakelt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Heb je een foutmelding? Als je die hebt, noem deze is op... Ondertussen kijk ik even op TDUC of ze deze foutmelding ook hebben Reageren
HollandNL Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) failed to connect to test drive unlimited server dit probleem geeft hij aan ik heb mijn netwerk nagekeken alles is goed alleen bij test drive unlimited kan ik geen verbinding maken wat is het probleem? Bewerkt: 5 april 2010 door guy 16 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Hmm gaar probleem, hoelang heb je dit al? Heb je Cheats/Hacks gedownload en geprobeert in MP te gebruiken ( dat je banned ben ofzo )? Reageren
HollandNL Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 nee geen cheats of hacks gebruikt ik ben nooit banned geweest en ben het nu ook niet ik weet echt niet waar het aan ligt Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Heb je TDU gedownload en niet gekocht? Want als je het spel hebt gedownload, doet hij het niet online. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Heb je TDU gedownload en niet gekocht? Want als je het spel hebt gedownload, doet hij het niet online. Met een andere savegame die dus niet van mij was maar van internet mysituca ofzoiets:P maar met deze kon ik ook niet online toen der tijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.