Jump to content

Opstart probleem


klimgorilla

Recommended Posts

Krijg je een BSOD als je GTA_SA.EXE opstart? Krijg je een error? Wat gebeurt er?

Maar misschien helpt dit: Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas en klik met de rechtermuisknop op GTA_SA.EXE, klik op eigenschappen. Ga dan naar de tab Compatabiliteit en schakel de compatabiliteitsmodus in (Windows XP SP3) start nu GTA_SA.EXE met de CD in de drive natuurlijk. Doet je spel het nu?

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens in je map ( C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas ) of er een bestandje genaamd d3d9.dll inzit ?

Dat zal vast wel, als je gta sa wilt opstarten krijg je een foutmelding als er een DLL file mist. Windows 7, de nieuwste. Dit betekent dus ook dat de beveiling zich uitgebreid heeft.

Werkt het simpelste?; Run As Administrator.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Kijk eens in je map ( C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas ) of er een bestandje genaamd d3d9.dll inzit ?

Dat zal vast wel, als je gta sa wilt opstarten krijg je een foutmelding als er een DLL file mist. Windows 7, de nieuwste. Dit betekent dus ook dat de beveiling zich uitgebreid heeft.

Werkt het simpelste?; Run As Administrator.

heeey, ik weet topic is wel oud maar is dit nou al opgelost of niet want ik heb dus ook zodra ik hem op start zie ik alleen even dat nvidia logo en grafiti en dan sluit hij af gta_sa.exe werkt niet meer. ik heb ook windows 7

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens in je map ( C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas ) of er een bestandje genaamd d3d9.dll inzit ?

Dat zal vast wel, als je gta sa wilt opstarten krijg je een foutmelding als er een DLL file mist. Windows 7, de nieuwste. Dit betekent dus ook dat de beveiling zich uitgebreid heeft.

Werkt het simpelste?; Run As Administrator.

heeey, ik weet topic is wel oud maar is dit nou al opgelost of niet want ik heb dus ook zodra ik hem op start zie ik alleen even dat nvidia logo en grafiti en dan sluit hij af gta_sa.exe werkt niet meer. ik heb ook windows 7

Mods geinstaleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb ook het opstart probleem zoals jullie eigenlijk al weten door mijn topic, en echt alles staat er, het spel is al geherinstalleerd, ik heb compatibiliteitsmodus al geprobeerd en run as administrator en de combinatie maar dat heeft allemaal geen effect, eigenlijk word gta_sa.exe niet geopend of wel heel snel afgesloten.

EDIT: Heb je wel genoeg beschikbare video geheugen? want dit is blijkbaar bij mij het probleem ... dat mijn win7 al mijn video geheugen zit in te nemen.

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb ook het opstart probleem zoals jullie eigenlijk al weten door mijn topic, en echt alles staat er, het spel is al geherinstalleerd, ik heb compatibiliteitsmodus al geprobeerd en run as administrator en de combinatie maar dat heeft allemaal geen effect, eigenlijk word gta_sa.exe niet geopend of wel heel snel afgesloten.

EDIT: Heb je wel genoeg beschikbare video geheugen? want dit is blijkbaar bij mij het probleem ... dat mijn win7 al mijn video geheugen zit in te nemen.

En ik heb de oplossing: Menu Start -> Rechtermuisknop op Computer -> Eigenschappen -> Geavanceerde systeeminstellingen -> Klik op 'Instelingen...' van de prestaties -> Kies bij visuele effecten 'Beste prestaties' -> Toepassen -> OK Nu heb je het oude windows thema maar het neemt veel minder vram in beslag, wil je de graphics weer beter maken kies je bij visuele effecten 'Automatisch selecteren' -> Toepassen -> OK Nu moet je wel even opnieuw je thema kiezen maar dan is alles weer goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas mijn videokaart is zelfs zo slecht dat hij er hetzelfde uitziet als bij Beste presentaties.

Mijn videokaart: NVidia Geforce 6150 Go

Goh, ik heb een 6200 TC en mijn videokaart kan alle grafische aero effecten makkelijk aan. Daarbij kan ik GTA:SA spelen met textures op High en anti-aliasing uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hem uit de winkel of gedownload?

Het spel komt uit de winkel in mijn geval. ;)

EDIT: OPGELOST! Het lag inderdaad aan het videogeheugen dankzij windows heb ik deze van 128 naar 300 enzoveel kunnen verhogen en nu werkt alles terug, en is mijn windows 7 ook zoals die moet zijn.

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

ey,

ik heb een nieuwe pc, maar nu lukt het me niet meer om gta sa op te starten. Kheb nu windows 7. als ik em opstart gaat ie gelijk naar het bureaublad..

groeten klimgorilla

Hoe bedoel je naar bureaublad

en kan je mischien iets meer vertellen want tis niet zo heel duidelijk

:edit oeps was al opgelost

Bewerkt: door Justinn
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...