Jump to content

Retrieving info...


DonFranco

Recommended Posts

Hey gtagames.nl members,

Ik heb een vraagje. ik ben sinds gisteren begonnen met een eigen server te maken en nu wil ik hem graag online zetten.

Bij favorieten vul ik dus in: 82.173.155.77:7777 en dan gebeurt er niks. Ja er komt te staan (retrieving info....).

Ik heb denk ik bijna alles geprobeerd, maar heeft iemand de oplossing om dit op te lossen?

Alvast Bedankt

DonFranco

Dit is trouwens server.CFG:

echo Executing Server Config...

lanmode 0

rcon_password frankfrank

maxplayers 32

port 7777

hostname Los Santos Playground

gamemode0 mijnscript

announce 1

query 1

weburl www.sa-mp.nl

maxnpc 0

onfoot_rate 40

incar_rate 40

weapon_rate 40

stream_distance 300.0

stream_rate 1000

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst dit is het Modding fora en dan ook nog eens van Textures & Moddeling deze post hoort thuis in het Samp scripting fora omdat: het geen niet over modden en al zeker niet over Texturen en Modellen, graag in het vervolg beter kijken.[/b]

Maar om antwoord te geven: jij kan enkel localhost connecten: 127.0.0.1:7777 maar je moet zeker zijn dat je poorten open zijn.

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Maar om antwoord te geven: jij kan enkel localhost connecten: 127.0.0.1:7777 maar je moet zeker zijn dat je poorten open zijn.

volgende keer kijk ik beter;)

maar u geeft aan dat ik enkel localhost kan connecten, maar hoe kan ik dat dan veranderen? en hoe zet ik die poorten open?

Link to comment
Delen op andere websites

Bekijk de tutorial van Goudewup over portforwarding dat je hier kan vinden.

Kijk eens na of je alles juist hebt gedaan.

Geef ook het merk van je router , dan kan misschien iemand je meer specifieker helpen.

Veel geluk !!

Bewerkt: door Smithie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee wat het merk precies is, maar hij is van Versatel.

Die stappen heb ik allemaal gedaan en ik heb ooik zo'n programaatje waar mee je kan controleren of je poorten openstaan en dat is ook zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de ip van je router ?

Schrijf deze eens op , ga naar add server bij SA:MP en geef dit in , en vanachter :7777

Dit gaat tegen alle tutorials in , maar dit was bij mij de oplossing , ik had dit probleem ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij moet localhost:7777 connecten en anderen moeten 82.173.155.77:7777 connecten.

Ik heb de server nu aanstaan dus nu =kun jij joinen of niet?

en hoe kan ik ip van router vinden?

192.168.1.1 en dan staat het?

Bewerkt: door DonFranco
Link to comment
Delen op andere websites

Als je moet portforwarden moet je toch vanboven bij http:// de ip van je router ingeven ?!

Wanneer je portforwarde , moest je achter je ip een getal geven , bv: je echte ip van router is 192.168.1.1. , en dan typ je bij portforwarden 192.168.1.100 . Wel , dat ip typ je bij add server in , waarachter :7777 , dus : 192.168.1.100:7777

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...