Smithie Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Beste, Ik zoek naar een goede map-editor / object editor die ik ingame kan gebruiken en vrij simpel is. Ik heb al gezoekt op google maar het was tevergeefs... Weten jullie een handige ? Zet er misschien ook de versie bij , want ik heb al object-editors gezien die enkel werken voor versie 0.2 , daar heb ik weining aan , want ik werk op 0.3a . Groetjes Smithie Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Beste, Ik zoek naar een goede map-editor / object editor die ik ingame kan gebruiken en vrij simpel is. Ik heb al gezoekt op google maar het was tevergeefs... Weten jullie een handige ? Zet er misschien ook de versie bij , want ik heb al object-editors gezien die enkel werken voor versie 0.2 , daar heb ik weining aan , want ik werk op 0.3a . Groetjes Smithie Klik Breadfish Ingame Object Editor Matthias ingame object editor Seif_ Ingame object editor Bewerkt: 2 april 2010 door shotyoudie Reageren
Smithie Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Beste, Ik zoek naar een goede map-editor / object editor die ik ingame kan gebruiken en vrij simpel is. Ik heb al gezoekt op google maar het was tevergeefs... Weten jullie een handige ? Zet er misschien ook de versie bij , want ik heb al object-editors gezien die enkel werken voor versie 0.2 , daar heb ik weining aan , want ik werk op 0.3a . Groetjes Smithie Klik Breadfish Ingame Object Editor Matthias ingame object editor Seif_ Ingame object editor hey , hartstikke bedankt ! Ik had seif al eens geprobeerd maar hij werkte niet ( waarschijnlijk enkel voor 0.2 versie ) Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Beste, Ik zoek naar een goede map-editor / object editor die ik ingame kan gebruiken en vrij simpel is. Ik heb al gezoekt op google maar het was tevergeefs... Weten jullie een handige ? Zet er misschien ook de versie bij , want ik heb al object-editors gezien die enkel werken voor versie 0.2 , daar heb ik weining aan , want ik werk op 0.3a . Groetjes Smithie Klik Breadfish Ingame Object Editor Matthias ingame object editor Seif_ Ingame object editor hey , hartstikke bedankt ! Ik had seif al eens geprobeerd maar hij werkte niet ( waarschijnlijk enkel voor 0.2 versie ) Bedankt, maar ik heb een nog veel betere gevonden (weet niet of ie met 0.3a werkt)Klik Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) - Bewerkt: 7 september 2010 door grandtheftauto... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.