zatley Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 dat cleo3 dat je kan zoenen XD hoe activeer je dat ?? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 1. Modding vragen horen in het modding forum. 2. Gewoon CLEO installeren en daarna de .cleo file in de map "Cleo" in Rockstar Games > GTA San Andreas plaatsen. Reageren
zatley Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2010 moet je dan op K klikken ? want bij mij doet hij dat niet Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Misschien handig om te vermelden welke mod je wilt gebruiken? Er zijn namelijk aardig wat mods die dat voor elkaar krijgen. Reageren
zatley Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Zou jij me andere de link kunnen sturen waar ik het beste kan dowloaden en welk mapje ik dan in gta moet zetten? (mod cleo kiss) Bewerkt: 2 april 2010 door zatley Reageren
Beagle Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 JIJ moet de link posten van de modificatie, want wij weten niet welke jij wil gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.