GYZIE Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Ik logde in op youtube en de 1 aprilgrap van MTA blijkt toch deels waar te zijn. kijk maar naar dit filmpje. ownee haha laatste stukje nie gezien :$ dus weet nie of het echt is =P lijkt wel zo. Bewerkt: 3 april 2010 door GYZIE Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Ik logde in op youtube en de 1 aprilgrap van MTA blijkt toch deels waar te zijn. kijk maar naar dit filmpje. ownee haha laatste stukje nie gezien :$ dus weet nie of het echt is =P lijkt wel zo. Als je de video een beetje inspecteert, kun je zeggen dat het echt is. Ook aangezien dat bij de tags Coming Soon staat. Reageren
GYZIE Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Ja klopt en het komt ook heel echt over aangezien - lagging - geen mensen op straat - chatbox dus Reageren
Kryziek Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Er is ook al een IV:MP, dus de samp versie van GTA IV. Ik zou het wel jmmr vinden als deze eerder uitkomt als IV:MP, die hebben er al zo lang aan gewerkt.. Reageren
GYZIE Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Je bedoelt http://iv-multiplayer.com/ [site is op het moment even niet beschikbaar.] die is niet van SA-MP team hoor. Die is apart maar de naam lijkt heel erg op die van SA-MP. Maar wat ik heb gezien van die MP voor IV is die heel slecht. Dus nu is het wachten op de verzie van het MTA team. aangezien die al veel beter overkomt, ik heb ook meer vertrouwen in het MTA team dan het IV-Multiplayer team. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Zeker, en MTA is open source en SA:MP (of IV:MP) niet.. Reageren
GYZIE Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Zeker, en MTA is open source en SA:MP (of IV:MP) niet.. Nahhh MTA:SA is open source maar waar het echt om draait (dus MTA:Blue) is niet open source, zo zal het ook wel bij MTA:Orange gaan. Waarschijnlijk is MTA:IV open source maar MTA:Orange niet. Trouwens even een link naar de MTA Orange pagina http://www.multitheftauto.com/orange/ Bewerkt: 5 april 2010 door GYZIE Reageren
Kryziek Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ziet er al wel goed uit alleen de sync kon beter xD Het schokt nogal Reageren
GYZIE Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ja maar als je het schokken niet mee rekent is de sync sowieso gelijk aan die van de originele multiplayer. En ik verwacht dat in het volgende filmpje dat we te zien krijgen er bijna geen lagging meer te zien is. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Rockstar Games heeft in MP geen lagg, kan ditzelfde niet ook bij MTA (IV) toegepast worden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.