DragonLord Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Ik vind de vrije natuur. In VC heb je niet echt een desert, bergen , bos en je kan natuurlijk zwemenn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 -woestijn -zwemmen -2 wapens -hitte zoekende bazooka -parashutspringen -poolen, drinken, eten -mooiere graphics -recruteren -... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 :lol: . zwemmen . grootte van ut spel . auto,s tunen .paraschute springen lekkur ver de zee in . hoog de lucht in . dat je karre aan kan koppelen :huh: :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iemand Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) ik vind -Zwemmen -Motor Politie -Parachute springen -Meerdere vliegtuigen/Helikopters -het grote landschap -De extra functies van de auto's -De aanhangers Bewerkt: 20 juni 2005 door iemand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 de Easter eggs :lol: ik hou ervan om er naar te zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 De grapics zijn niet echt vooruit gegaan, ik vindt de nieuwe bewegingen dus de beste verbetering, vooral in de cutcenes. Uiteraard ook: - fietsen - snelweg - vrindin krijgen, en alles wat je daarmee kan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 -zwemmen -parachute springen -de vrijheid in het spel -c.j bijhouden (kleren muscle fat etc etc) en nog ff over dat parachute springen ik heb ook soms dat ik uit een heli/plane jump en dan is het net of ie valt en dan roept ie soms "oh shit" en dan loop ik maar op dat knopje te raggen en er gebeurt niks val ik te pletter,niet echt leuk dus zou dit expres zo gemaakt zijn dat je chute weigert ofzo ?!?! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sweet_johnson Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 wat ik vind van verbeteringen: - je kan zwemmen - meer missies. - de fietsen - dat ze ook dorpen en platteland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNOOP-DOGG Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 - homies recruteren - zwemmen - kleren kopen - dat je moet eten om te leven - auto tuning - vliegtuigen - En niet te vergeten de mooie gettho en gangsta sfeer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.