mistery Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) ik wil graag een nieuwe PC samen stellen met de volgende benodigdheden. Als jullie iets kunnen vinden ben ik je erg dankbaar. Budget: 400 euro (NIET MEER!) Doel: PC spellen (meer online spellen enzo) Desktop of laptop: Desktop (zijn goedkoper en meestal sneller) Benodigde randapparatuur: geen , ik heb al beeldscherm muis etc Besturingssysteem: het liefst gewoon windows 7 maar vista en XP zijn ook goed. onderdelen die ik wil hergebruiken: geen voorkeuren voor ATI/nvidia intel/AMD: videokaart maakt niet uit maar het liefst een intel. zelf in elkaar zetten of bedrijf laten doen: zeker weten het bedrijf extra koeling voor overklokken: als het zou kunnen GRAAG. P.S ook graag een winkel in of dichtbij Rotterdam. Bewerkt: 3 april 2010 door mistery Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Klik 3 euro en 4 cent eroverheen is toch niet zo erg? Reageren
mistery Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Klik 3 euro en 4 cent eroverheen is toch niet zo erg? toch niet echt de prestaties die ik zocht misschien een processor rond de 2,8Ghz en 4 GB ram, maar toch bedankt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Klik 3 euro en 4 cent eroverheen is toch niet zo erg? toch niet echt de prestaties die ik zocht misschien een processor rond de 2,8Ghz en 4 GB ram, maar toch bedankt. dat krijg je dus niet voor het budget dat jij hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.