iFire Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Hallo, Bonjour, Gutendag en al die andere zeikdinges, iFire Ik heb namelijk het contest DYOG gestart ( Design Your Own Gun ) En =Mathijs= had aangeraden om een Banner er voor te maken xD Type: Signature Stijl: Modern Grootte: 300x150 Voorbeeld: Tekst: Design Your Own Gun ( In het groot) The Gun Contest ( Onder DYOG en in het klein ) Rand: Ja Kleuren: Oorlogs kleuren Render (optioneel): M4 Extra (optioneel): Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Hopelijk vind je het wat Het is wel groter dan je wou, maar als ik het kleiner maakte was het lelijk [img=http://i39.tinypic.com/10i5ips.jpg] Bewerkt: 3 april 2010 door MidnightMayhem Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 (bewerkt) Ik heb ook nog iets geprobeerd: Ik weet niet of je het goed vindt. Ik was een rand vergeten: Bewerkt: 6 april 2010 door End Of The Riot Reageren
Casss Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Zelf vind ik die van End Of The Riot mooier Reageren
jellemuis Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) is dit topic al beantwoord? of mag ik nog wat proberen? Bewerkt: 12 april 2010 door jellemuis Reageren
iFire Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ja mag nog altijd createn xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.