MasterValentino Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Hey mensen.. Heb een vraagje aan jullie. Waar doe ik het bestandje Sacensor.exe tool (die je bij coffee mod 2.1 krijgt) Vroeg het al aan PatrickW zelf maar die reageerd niet Op welke manier plaats ik deze sacensor tool in mij game files? (Bijvoorbeeld welk mapje) Alvast Bedankt Valentino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 gwn in het spel gaan bijvoorbeeld je staat gewoon in de stad dan ga je naar je bureablad de button naast alt(azerty) dan open je die sensasor.exe je drukt op Y en dan enter en nog is enter dan kan je op alle eilande Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MasterValentino Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Okay Tnx m8. :lolsign: Blijft de mod nu aan, of moet ik hem zodra ik weer ga spelen weer activeren :questionmark: Valentino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Als je het sacensor tool gebruikt, kan je niet direct op alle eilanden, het enige dat er veranderd, is dat je de intective "coffee" scene's hebt. Dit hoef je maar 1 keer te doen. Als je daarna in SA je game opslaat, blijft het gedrag behouden in je savefile. PS. sorry dat ik niet op je vraag reageerde, ik ben twee dagen weggeweest... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 toen ik da deed kon ik op alle eilande gelijk alleen de missies zijn nog steeds stuck als ik de normaal main en script erin steek en ik start een new game dan heb ik nog altijd een vriendin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MasterValentino Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Bij mij is het nu goed. De eilanden zijn bij mij niet open. Klopt als je main.scm gebruikt en script.img. dan kun je gelijk al date en :rolleyes: :lolsign: Heb je de nieuwe Coffee Mod 2.1??? zo niet die kun je downloaden bij GTAGarage.com hoop dat dan alles goed is Valentino. Bewerkt: 20 juni 2005 door MasterValentino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.