Jump to content

Nieuwe computer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi!

Ik had laatst ook een "Nieuwe computer samenstellen" topic aangemaakt, maar dat was om GTA IV te kunnen spelen. Ik heb zitten denken: "Ik speel eigenlijk nooit echt games op een computer, dus dan maar voor andere dingen.thumbsup2.gif Ook ditmaal een desktop.

Budget: *400-500 euro

Doel: School, internet (vooral GTAForum.biertje.gif) enz. Verder wil ik GTA IV op zijn minst op low graphics kunnen spelen.

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Maakt eigenlijk niet uit, maar ik wil het liefst een bekend merk. (o.a. HP, Packard Bell enz.)

Benodigde randapparatuur: Beeldscherm (ik zorg voor toetsenbord in muis, ik kom er namelijk net achter dat ik die nog heb.worshippy.gif)

Besturingssysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: GEEN

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Zo goedkoop mogelijk, maar dat je wel net GTA IV kan spelen.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)?: Als het kan, dan graag!

Ik hoop dat het genoeg geld is voor zo'n PC.thumbsup2.gif En anders mag je dat van die beeldscherm wel weghalen, want ik ken iemand die toevallig nog wel een beeldscherm heeft staan.puh2.gif

EDIT: Gewijzigd. Als dit nog zo duur is weet ik het ook niet meer.nosmile.gif

EDIT2: nogmaals gewijzigd; dit keer de prijs. Maar ook nog wat andere dingen.

Mvg Grand Theft Auto TOM

*Ik krijg voor mijn huidige laptop 150 euro van mijn vader.worshippy.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

18

• Djmaddox

10

• Galiorix

4

• Hayte

3

Als je windows 7 wilt en dat een bedrijf hem in elkaar zet en een beeldscherm wilt dan zit je al over de 300 hoor. :7

Ik had erin staan: als het te duur wordt mag het scherm er wel af.duh.gif En wat scheelt het als ik hem in elkaar zet of een bedrijf??? (qua geld) En ik heb trouwens niet gezegd dat het in elkaar gezet moest worden...emo.gif Het maakte me niet uit.nope.gif

Als je windows 7 wilt en dat een bedrijf hem in elkaar zet en een beeldscherm wilt dan zit je al over de 300 hoor. emo.gif

Ik had erin staan: als het te duur wordt mag het scherm er wel af.duh.gif En wat scheelt het als ik hem in elkaar zet of een bedrijf??? (qua geld)

Een bedrijf zoals Azerty vraagt er 60 euro voor en dan krijg je er ook 1 jaar garantie bij. Windows 7 is daar 160 euro, dus 160+60 is 210 euro. Dan heb je nog 90 euro voor een PC over+toetsenbord, en dat gaat dus niet passen.

Ik had erin staan: als het te duur wordt mag het scherm er wel af.duh.gif En wat scheelt het als ik hem in elkaar zet of een bedrijf??? (qua geld) En ik heb trouwens niet gezegd dat het in elkaar gezet moest worden...emo.gif Het maakte me niet uit.nope.gif

?

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Als je windows 7 wilt en dat een bedrijf hem in elkaar zet en een beeldscherm wilt dan zit je al over de 300 hoor. emo.gif

Ik had erin staan: als het te duur wordt mag het scherm er wel af.duh.gif En wat scheelt het als ik hem in elkaar zet of een bedrijf??? (qua geld)

Een bedrijf zoals Azerty vraagt er 60 euro voor en dan krijg je er ook 1 jaar garantie bij. Windows 7 is daar 160 euro, dus 160+60 is 210 euro. Dan heb je nog 90 euro voor een PC over+toetsenbord, en dat gaat dus niet passen.

?

Oh... Maar ja: ik kan hem niet zelf in elkaar zetten.emo.gif

Geplaatst:

Hoe lees jij hier 160 euro in? Klik!

Ik kwam alleen deze tegen die 160 euro is:

klik

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Ik kwam alleen deze tegen die 160 euro is:

klik

Logisch; dat is een volledig pakket...emo.gif (staat erbij)

Geplaatst:

Al neem je die van Kloep dan word het 95+60= 155 euro en dan heb je nog 145 over voor een complete PC.

nope.gif

Complete PC???duh.gif En als ik het nu zo doe: all die onderdelen en dan dit: 300-400 euro, maar dan geen cent meer!nope.gif Want dan ben ik zo blut als wat...sad2.gif

Geplaatst:

Voor 300 euro heb je enkel een pc met hardware erin, met andere woorden de 'bak'. Beeldscherm is dus uit te sluiten, net als een legale Windows 7. En in elkaar zetten kost zowat overal 60 euro, dus dan heb je nog maar 240 euro over en daarvoor heb je echt geen goede desktop.

300 euro is dus een vereiste, en dat is dan enkel voor de PC zelf en niet voor randapparatuur en besturingssysteem.

Geplaatst:

Voor 300 euro heb je enkel een pc met hardware erin, met andere woorden de 'bak'. Beeldscherm is dus uit te sluiten, net als een legale Windows 7. En in elkaar zetten kost zowat overal 60 euro, dus dan heb je nog maar 240 euro over en daarvoor heb je echt geen goede desktop.

300 euro is dus een vereiste, en dat is dan enkel voor de PC zelf en niet voor randapparatuur en besturingssysteem.

En als ik nou niet in elkaar wil laten zetten dan kost het minder...emo.gif Maar ja: dat zou dan ook niks schelen, of wel?

Dan heb je 60 euro meer over voor de PC.

En dat zal wel weer niet genoeg zijn...sad2.gif Me laptop is zo traag als een slak en zo mank als een ezel...nosmile.gif Ik wil een nieuwe computer.sad2.gif

EDIT: samenstelling gewijzigd.

Geplaatst:

Dan heb je 60 euro meer over voor de PC.

En dat zal wel weer niet genoeg zijn...sad2.gif Me laptop is zo traag als een slak en zo mank als een ezel...nosmile.gif Ik wil een nieuwe computer.sad2.gif

EDIT: samenstelling geweizigd.

Ga maar bij je moeder huilen, leren spellen op school en wat extra geld verdienen want je zal toch echt nog iets meer geld nodig hebben als je ook nog een muis, een toetsenbord, een beeldscherm en eventueel wat speakers wilt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...