Jump to content

Nieuwe computer

Recommended Posts

Geplaatst:

Btw: er is toch heus wel een PC voor die prijs? Ik heb laatst zelfs nog in een Makro krantje een PC met goede Processor, redelijk goede videokaart enz. En ook nog met een toetsenbord en muis! Allemaal voor maar 399 euro en nog wat. (dit is excl. BTW, maar die paar tientjes meer maakt niks uit.)

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

18

• Djmaddox

10

• Galiorix

4

• Hayte

3

Geplaatst:

Btw: er is toch heus wel een PC voor die prijs? Ik heb laatst zelfs nog in een Makro krantje een PC met goede Processor, redelijk goede videokaart enz. En ook nog met een toetsenbord en muis! Allemaal voor maar 399 euro en nog wat. (dit is excl. BTW, maar die paar tientjes meer maakt niks uit.)

Het is 19 procent BTW erbij, dus dan zit je op ruim 475 euro. Zoveel tientjes zijn het dus.

Geplaatst:

Ik krijg 40 euro per maand + nog 10 van me oma = 50 euro per maand. Reken maar uit. Over een tijdje heb ik dat geld bij elkaar gesprokkeld.thumbsup2.gif

Geplaatst:

Alleen omdat het in het krantje staat betekend het niet dat het waar is. En jij weet er zo weinig van dat jij er niet zelf over kan oordelen.

Geplaatst:

Ahumm, er staat al vanaf een lange tijd een soort blokje waarin staat hoe goed iets is...emo.gif

Geplaatst:

Scan dat foldertje maar in of laat het op de een of andere manier maar zien zodat wij het kunnen beoordelen, aangezien jij te weinig verstand van computer hebt om te kunnen beoordelen of ze goed zijn of niet en de Makro zelf ook niet echt betrouwbaar is wat dat betreft.

Geplaatst:

(superkleine) fout verbeterd...duh.gif Btw: er is toch heus wel een PC voor die prijs? Ik heb laatst zelfs nog in een Makro krantje een PC met goede Processor, redelijk goede videokaart enz. En ook nog met een toetsenbord en muis! Allemaal voor maar 399 euro en nog wat. (dit is excl. BTW, maar die paar tientjes meer maakt niks uit.)

Alleen omdat het in het krantje staat betekend het niet dat het waar is. En jij weet er zo weinig van dat jij er niet zelf over kan oordelen.

Ahumm, er staat al vanaf een lange tijd een soort blokje waarin staat hoe goed iets is...emo.gif

En omdat het in dat "blokje" staat is hij gelijk goed? slapen.gif

Geplaatst:

Het staat in een ouder foldertje die niet meer op de site staat dus...duh.gif

Geplaatst:

Het staat in een ouder foldertje die niet meer op de site staat dus...duh.gif

Dan tiep je de specificaties over.

Even logisch nadenken he ;)

Geplaatst:

Dude, wees nou eens klaar en duidelijk. Hoeveel mag die PC nu kosten en wat heb je nodig? Beeldscherm + besturingssysteem + hardware + in elkaar zetten kan NIET voor 300-400 euro. Ik versta gee fluit van je hoofdpost, bij Merkpc of Samengesteld typ je: Maakt niet uit, liefst een merk als HP of Packard Bell. Het maakt dus wel uit voor jou zo te zien? Ik verspil hier geen tijd meer aan, als je zelf de moeite niet doet om duidelijk te zijn..

Geplaatst:

Als je een merk PC wilt en je wilt echt een HP of Packard Bell, dan zou ik gaan voor HP. Ik had een merk pc van Packard Bell voor €399, en had er allerlei problemen mee. Hij ging ongelooflijk sloom (maar je kon ook niet veel anders verwachten voor die prijs), en het systeem bugde dan ook nog eens...).

Ik raad je dus ook aan om (als je een degelijke PC wilt die ook een aantal jaartjes meegaat) toch nog wel wat er sparen...

Geplaatst:

EDIT: prijs aangepast doordat ik geld krijg van mijn vader. (150 euro!!!worshippy.gif) Vanaf nu dus een computer voor 400-500 euro.thumbsup2.gif Als dit niet genoeg is weet ik het niet meer...duh.gif

Geplaatst: (bewerkt)
<br>Hier een voor 500 van hp: <a href="http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF25a/12454-12454-3329740-64546-64546-4079858.html" class="bbc_url" title="Externe link" rel="external">Klik</a><br><br>En hier een van 400 ook van hp met toetsenbord en muis <a href="http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF25a/12454-12454-3329740-64546-64546-4079861.html" class="bbc_url" title="Externe link" rel="external">Klik</a><br>

Zoiets bedoelde ik nu!_O_ Maar ik wacht nog even, want misschien zijn er wel meer. Maar is die videokaart van die van 400 euro goed genoeg voor GTA IV op low graphics? Hoeft niet, maar zou wel fijn zijn.yep.gif

PS: de quote staat helaas in die codes...sad2.gif Maar goed. Maakt niet uit.thumbsup2.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...