Jump to content

Nieuwe computer

Recommended Posts

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

18

• Djmaddox

10

• Galiorix

4

• Hayte

3

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom zou je geen samengestelde computer nemen? Die zijn veel beter..

Maar zijn ze dan ook goedkoper??? Want dat is de reden waarom ik dus eigenlijk geen samengestelde wil.puh2.gif

EDIT: vanaf nu toch maar in elkaar laten zetten door bedrijf.bloos.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Waarom zou je geen samengestelde computer nemen? Die zijn veel beter..

Maar zijn ze dan ook goedkoper??? Want dat is de reden waarom ik dus eigenlijk geen samengestelde wil.puh2.gif

Je kan een samengestelde computer kopen voor 500 maar ook een merk PC. Het verschil is dat er in de samengestelde betere hardware zit.

Geplaatst:

Ik zou als ik jouw hem laten samenstellen en in elkaar zetten door alternate of azerty ofzo...

Dan heb je veel meer waar voor je geld, dan die crap.

Geplaatst:

Ik zou als ik jouw hem laten samenstellen en in elkaar zetten door alternate of azerty ofzo...

Dan heb je veel meer waar voor je geld, dan die crap.

Ik heb hem liever gewoon van een merk... Laten in elkaar zetten vind ik eerlijk gezegd een beetje onbetrouwbaar.emo.gif

Geplaatst:

Dan zie je het verkeerd. Bij Acer (of ander OEM bedrijf) kiezen ze zelf welke samenstelling het meest geld gaat opleveren, die doen ze in een Acer (of ander) kast, en sturen ze naar je op. Bij Azerty/Alternate, kies jij (of andere mensen) welke samenstelling de meeste prestaties levert voor het geld wat je hebt. Dat is het grootste verschil. Bij allebei de bedrijven heb je garantie, daar hoef je je dus niet druk over te maken. Bij allebei de bedrijven brengen ze het naar je toe, met alles erop en eraan (bij Azerty moet je wel zelf Windows erop zetten, maar dat is zo gepiept).

Betrouwbaarheid is geen probleem bij Azerty of Alternate of Acer of wat dan ook. Allemaal zijn ze zo betrouwbaar als elkaar.

Geplaatst:

Je maakt 1 grote fout: Acer is slecht en heeft een hele slechte support. Als je dan per sé toch OEM wilt, dan raad ik je geen acer aan. Vrij veel mensen hebben er slechte ervaringen mee.

Geplaatst:

Ik weet nog niet... Misschien laat ik hem wel in elkaar zetten.thumbsup2.gif

Geplaatst:

Je maakt 1 grote fout: Acer is slecht en heeft een hele slechte support. Als je dan per sé toch OEM wilt, dan raad ik je geen acer aan. Vrij veel mensen hebben er slechte ervaringen mee.

Het was ook maar een voorbeeld. Ik had Acer genoemd omdat ik hier toevallig een Acer pc naast me heb staan.

Geplaatst: (bewerkt)

Het was ook maar een voorbeeld. Ik had Acer genoemd omdat ik hier toevallig een Acer pc naast me heb staan.

clown.gif Maar ik denk toch dat ik het inderdaad laat samenstellen door een bedrijf.blij.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Die computer van 400 euro heeft zwaar verouderde hardware erin zitten. Zou ik zeer zeker niet kopen, het is gegarandeerd een domper. Die heeft namelijk nog moeite met GTA San Andreas...

Geplaatst:

Aan een Packard bell heb je niks aan

daar kun je niets veranderen (oa. Graka en Processors)

Waarom niet? Case openmaken en je haalt de oude eruit en je duwt de nieuwe erin?

Geplaatst:

Wat verander je dan? Doe je een hele computer upgrade (dus; bewaar je alleen de hdd?) of duw je er alleen een nieuwe graka erin? Het zou in principe namelijk gewoon moeten lukken. Het enige wat ik me nog kan inbeelden is dat PB er een soort van OEM software in heeft gedaan waardoor je je HDD moet formatteren ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...