BoerBanaan Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Waarom zou je geen samengestelde computer nemen? Die zijn veel beter.. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Waarom zou je geen samengestelde computer nemen? Die zijn veel beter.. Maar zijn ze dan ook goedkoper??? Want dat is de reden waarom ik dus eigenlijk geen samengestelde wil. EDIT: vanaf nu toch maar in elkaar laten zetten door bedrijf. Bewerkt: 3 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Waarom zou je geen samengestelde computer nemen? Die zijn veel beter.. Maar zijn ze dan ook goedkoper??? Want dat is de reden waarom ik dus eigenlijk geen samengestelde wil. Je kan een samengestelde computer kopen voor 500 maar ook een merk PC. Het verschil is dat er in de samengestelde betere hardware zit. Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Ik zou als ik jouw hem laten samenstellen en in elkaar zetten door alternate of azerty ofzo... Dan heb je veel meer waar voor je geld, dan die crap. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Ik zou als ik jouw hem laten samenstellen en in elkaar zetten door alternate of azerty ofzo... Dan heb je veel meer waar voor je geld, dan die crap. Ik heb hem liever gewoon van een merk... Laten in elkaar zetten vind ik eerlijk gezegd een beetje onbetrouwbaar. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Dan zie je het verkeerd. Bij Acer (of ander OEM bedrijf) kiezen ze zelf welke samenstelling het meest geld gaat opleveren, die doen ze in een Acer (of ander) kast, en sturen ze naar je op. Bij Azerty/Alternate, kies jij (of andere mensen) welke samenstelling de meeste prestaties levert voor het geld wat je hebt. Dat is het grootste verschil. Bij allebei de bedrijven heb je garantie, daar hoef je je dus niet druk over te maken. Bij allebei de bedrijven brengen ze het naar je toe, met alles erop en eraan (bij Azerty moet je wel zelf Windows erop zetten, maar dat is zo gepiept). Betrouwbaarheid is geen probleem bij Azerty of Alternate of Acer of wat dan ook. Allemaal zijn ze zo betrouwbaar als elkaar. Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Je maakt 1 grote fout: Acer is slecht en heeft een hele slechte support. Als je dan per sé toch OEM wilt, dan raad ik je geen acer aan. Vrij veel mensen hebben er slechte ervaringen mee. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Ik weet nog niet... Misschien laat ik hem wel in elkaar zetten. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Je maakt 1 grote fout: Acer is slecht en heeft een hele slechte support. Als je dan per sé toch OEM wilt, dan raad ik je geen acer aan. Vrij veel mensen hebben er slechte ervaringen mee. Het was ook maar een voorbeeld. Ik had Acer genoemd omdat ik hier toevallig een Acer pc naast me heb staan. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Je maakt 1 grote fout: Acer is slecht en heeft een hele slechte support. Als je dan per sé toch OEM wilt, dan raad ik je geen acer aan. Vrij veel mensen hebben er slechte ervaringen mee. Het was ook maar een voorbeeld. Ik had Acer genoemd omdat ik hier toevallig een Acer pc naast me heb staan. Maar ik denk toch dat ik het inderdaad laat samenstellen door een bedrijf. Bewerkt: 5 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Die computer van 400 euro heeft zwaar verouderde hardware erin zitten. Zou ik zeer zeker niet kopen, het is gegarandeerd een domper. Die heeft namelijk nog moeite met GTA San Andreas... Reageren
iFire Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Aan een Packard bell heb je niks aan daar kun je niets veranderen (oa. Graka en Processors) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Aan een Packard bell heb je niks aan daar kun je niets veranderen (oa. Graka en Processors) Waarom niet? Case openmaken en je haalt de oude eruit en je duwt de nieuwe erin? Reageren
iFire Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Nee kan je niet dan zal pc niet meer func... Heb het al met 6 PB's gedaan lukt niet Reageren
Hayte Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Wat verander je dan? Doe je een hele computer upgrade (dus; bewaar je alleen de hdd?) of duw je er alleen een nieuwe graka erin? Het zou in principe namelijk gewoon moeten lukken. Het enige wat ik me nog kan inbeelden is dat PB er een soort van OEM software in heeft gedaan waardoor je je HDD moet formatteren ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.