R-fl3x Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 geachte leden, ik heb mezelf genoeg geld verschaft voor een Xbox 360 Elite. op dit platform wil ik graag Episodes of Liberty City draaien, maar op het internet hoor ik nogal veel klachten over de ventilator die draait als een wasmachine, het beeld is slecht zonder HDMI-kabel,noem maar op... nu zou ik graag van jullie weten of ik beter de Xbox 360 pak of Playstation 3 voor mijn platform. met vriendelijke groet, I-cer Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Ik ga je natuurlijk niet dwingen en ik ga niet opscheppen, maar de PlayStation 3 is gewoon beter. Het heeft vele extra's... Als ik jou was zou ik een PlayStation 3 nemen. Nadeel is dat het duurder is dan een Xbox 360, maar je krijgt er weer wat voor terug! Ikzelf vind de PlayStation 3 helemaal top!!! Het beeld van de PlayStation 3 is trouwens mooier beeld als bij de Xbox 360... Voordelen: + Ingebouwde Blu-Ray speler + Gratis internet + Bijna nooit problemen met online gamen + Veel games uiteraard! (logisch) + PlayStation Home, een soort game online waarbij je dingen kunt kopen voor dat spel zelf. (dus PSHome) + Foto's en video's bekijken + Muziek beluisteren + Supergoede HD kwaliteit Nadelen: - Soms wat problemen met online - Verder geen eigenlijk, of wel? Zijn dit goede argumenten Djmaddox? Bewerkt: 3 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik ga je natuurlijk niet dwingen en ik ga niet opscheppen, maar de PlayStation 3 is gewoon beter. Het heeft vele extra's... Als ik jou was zou ik een PlayStation 3 nemen. Nadeel is dat het duurder is dan een Xbox 360, maar je krijgt er weer wat voor terug! Ikzelf vind de PlayStation 3 helemaal top!!! Het beeld van de PlayStation 3 is trouwens mooier beeld als bij de Xbox 360... Fanboy. Geef eens argumenten man. Het enige wat jij zegt is; " IK HEB EEN PS3 DUS HIJ IS GOED DUS IEDEREEN MOET DAT NEMEN!!!1!!111!11oneone!!" @ I-Cer: Het beeld is niet slecht zonder HDMI kabel, hoor. Ik gebruik er ook geen en het ziet er gewoon goed uit. De PS3 is nu dan wel duurder, maar die heeft wel gratis internet. Xbox is hierintegen goedkoper, maar daarvoor moet je betalen voor Xbox Live. PS3 heeft een ingebouwde Blu-Ray speler, maar Blu-Ray DVD's kosten redelijk veel. Het is dus meer je eigen keuze. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik ga je natuurlijk niet dwingen en ik ga niet opscheppen, maar de PlayStation 3 is gewoon beter. Het heeft vele extra's... Als ik jou was zou ik een PlayStation 3 nemen. Nadeel is dat het duurder is dan een Xbox 360, maar je krijgt er weer wat voor terug! Ikzelf vind de PlayStation 3 helemaal top!!! Het beeld van de PlayStation 3 is trouwens mooier beeld als bij de Xbox 360... Fanboy. Geef eens argumenten man. Het enige wat jij zegt is; " IK HEB EEN PS3 DUS HIJ IS GOED DUS IEDEREEN MOET DAT NEMEN!!!1!!111!11oneone!!" Sorry... Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) [...] Voordelen: [...] + Bijna nooit problemen met online gamen [...] Nadelen: - Soms wat problemen met online [...] Geweldige argumenten lutser. Vertel mij eens: wanneer maak jij gebruik vna de Blu ray speler? Juist ja, nooit want die films kan jij niet betalen. Het online gamen mag dan wel gratis zijn, de kwaliteit is niet altijd even goed en 60 euro per maand is ook weer niet zo super veel als je daar goeie service en goeie kwaliteit van de servers voor terug krijgt. Daarnaast hebben zowel de Xbox360 als de PS3 goeie exclusives, maar is het game aanbod voor een groot deel hetzelfde. Foto's, video's en films kun je heel goed bekijken op de Xbox360, daarvoor heb je echt geen PS3 nodig. Dat zelfde geld voor het beluisteren van muziek. Qua graphics (iets wat jij dan 'Supergoede HD kwaliteit' noemt) zijn de consoles wederom nagenoeg gelijk, er zijn wat kleine verschillen maar uiteindelijk maakt het weinig uit. En of je het beeld mooier vind is natuurlijk ook 100% persoonlijk. Bewerkt: 3 april 2010 door Galiorix Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Kijk in de consoles zelf zit niet zo veel verschil. Ik zelf ben een Playstation fan. (Zonder ps3) Maar laat ik het eens neutraal bekijken. Je moet kijken naar wat beide consoles te bieden hebben. Ben je bereid om een bepaald bedrag te betalen voor online gaming? Welke exclusives zijn er? Wat zijn de mogelijkheden online? Wat zijn de extra mogelijkheden? enz. enz. Als je voor beide consoles nou eens kijkt wat ze allemaal hebben te bieden. Zo kan je voor jezelf makkelijker een keuze maken. EDIT: Heb even gekeken en als ik het goed begrijp gebruik je iedere keer dat je een game speelt een Blu-ray disk. Sony gebruikt voor alle ps3 games blu-ray disks. Bewerkt: 3 april 2010 door Rinaldootje Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) [...] Voordelen: [...] + Bijna nooit problemen met online gamen [...] Nadelen: - Soms wat problemen met online [...] Geweldige argumenten lutser. Vertel mij eens: wanneer maak jij gebruik vna de Blu ray speler? Juist ja, nooit want die films kan jij niet betalen. Het online gamen mag dan wel gratis zijn, de kwaliteit is niet altijd even goed en 60 euro per maand is ook weer niet zo super veel als je daar goeie service en goeie kwaliteit van de servers voor terug krijgt. Daarnaast hebben zowel de Xbox360 als de PS3 goeie exclusives, maar is het game aanbod voor een groot deel hetzelfde. Foto's, video's en films kun je heel goed bekijken op de Xbox360, daarvoor heb je echt geen PS3 nodig. Dat zelfde geld voor het beluisteren van muziek. Qua graphics (iets wat jij dan 'Supergoede HD kwaliteit' noemt) zijn de consoles wederom nagenoeg gelijk, er zijn wat kleine verschillen maar uiteindelijk maakt het weinig uit. En of je het beeld mooier vind is natuurlijk ook 100% persoonlijk. Die films kan ik wel betalen! Ik krijg 40 euro per maand dus per maand zou ik zelfs een film kunnen kopen. Bewerkt: 3 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Geweldige argumenten lutser. Vertel mij eens: wanneer maak jij gebruik vna de Blu ray speler? Juist ja, nooit want die films kan jij niet betalen. Het online gamen mag dan wel gratis zijn, de kwaliteit is niet altijd even goed en 60 euro per maand is ook weer niet zo super veel als je daar goeie service en goeie kwaliteit van de servers voor terug krijgt. Het is 60 euro per jaar maar je kan het al voor 40 krijgen. En idd, de server kwaliteit is wel beter dan bij PS3 en ik vind de helpdesk ook beter(maar dat is meer eigen mening). Bewerkt: 3 april 2010 door Djmaddox Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Het is 60 euro per jaar maar je kan het al voor 40 krijgen. En idd, de server kwaliteit is wel beter dan bij PS3 en ik vind de helpdesk ook beter(maar dat is meer eigen mening). Die laatste 2 zijn sowieso en feit en ik maakte per ongeluk die fout ja, het is per jaar maar online kan je het voor minder vinden. Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 overall scheelt het heel veel. De xbox 360 is 150 euro, de PS3 300, dan kun je dus in feite met de xbox nog eens 3 jaar online wil je even duur uitkomen als de ps3, daarom alleen al. Verder vind ik persoonlijk de controllers van de xbox fijner, je hebt bijvoorbeeld half gas enzo, das al stukken fijner. Reageren
Sentasi Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 je hebt bijvoorbeeld half gas enzo, das al stukken fijner. Ook op de PS3 kun je half gas enzo geven, al naar gelang hoever je de knoppen indrukt. Reageren
Dieko Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 [...] Voordelen: [...] + Bijna nooit problemen met online gamen [...] Nadelen: - Soms wat problemen met online [...] Geweldige argumenten lutser. Vertel mij eens: wanneer maak jij gebruik vna de Blu ray speler? Juist ja, nooit want die films kan jij niet betalen. Het online gamen mag dan wel gratis zijn, de kwaliteit is niet altijd even goed en 60 euro per maand is ook weer niet zo super veel als je daar goeie service en goeie kwaliteit van de servers voor terug krijgt. Daarnaast hebben zowel de Xbox360 als de PS3 goeie exclusives, maar is het game aanbod voor een groot deel hetzelfde. Foto's, video's en films kun je heel goed bekijken op de Xbox360, daarvoor heb je echt geen PS3 nodig. Dat zelfde geld voor het beluisteren van muziek. Qua graphics (iets wat jij dan 'Supergoede HD kwaliteit' noemt) zijn de consoles wederom nagenoeg gelijk, er zijn wat kleine verschillen maar uiteindelijk maakt het weinig uit. En of je het beeld mooier vind is natuurlijk ook 100% persoonlijk. De Blu Ray drive gebruikt iedere PS3 bezitter. Anders kan hij namelijk niet spelen. Je moest vragen wanneer hij films kijkt op de Blu ray, want zonder de blu ray kan je geen discs afspelen. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Geweldige argumenten lutser. Vertel mij eens: wanneer maak jij gebruik vna de Blu ray speler? Juist ja, nooit want die films kan jij niet betalen. Het online gamen mag dan wel gratis zijn, de kwaliteit is niet altijd even goed en 60 euro per maand is ook weer niet zo super veel als je daar goeie service en goeie kwaliteit van de servers voor terug krijgt. Het is 60 euro per jaar maar je kan het al voor 40 krijgen. En idd, de server kwaliteit is wel beter dan bij PS3 en ik vind de helpdesk ook beter(maar dat is meer eigen mening). Ik vat niet wat jullie allemaal zeggen maar ik heb nog nooit last gehad van de servers bij de X360 en hetzelfde als bij de PS3. Ik moet wel toegeven dat de helpdesk van de X360 beter is dan die van de PS3. Maar die van de PS3 heb ik nog maar 1x moeten gebruiken en die van de X360 8x Maar als je geld genoeg hebt koop dan gewoon het duurste Aleen als je een X360 koopt kan je voor dat geld wat je bespaart wel wat games kopen. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Het hangt er vanaf wat je wil Bij de nieuwe Xdozen komt RRod erg weinig voor en heb je het probleem met krassen op de DVD niet. ik had ook vragen over de 360 Elite in dit topic toen ik er een wou kopen. de voordelen van de 360: - je moet wel betalen voor internet op je 360 maar de servers zijn wel beter verzorgd dan bij de PS3 waar het gratis is - je kunt er DVD's op afspelen - je kunt muziek luisteren - foto's en filmpjes op zetten - je hebt 3 jaar garantie bij RRoD en als het je 360 toch overkomt, heeft Microsoft een snelle service en heb je na 3 weken ongeveer je 360 weer terug meestal met een extra van M zoals een controller of een maand gratis Xbox live gold Ik kan zo even geen nadelen bedenken aangezien ik RRoD al heb uitgelegd Ik heb mijn 360 al 3 kwart jaar en tot nu toe heb ik er nooit problemen mee gehad het hangt er ook vanaf welke games je wilt spelen ik heb het niet zo op de Xdoos exclusives(Halo,Mass Effect ,Gears of war. Splinter Cell Conviction wel ) ik ben wel gek op de Ps3 exclusives(Uncharted 2 en God of War 3 ) Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik ga je natuurlijk niet dwingen en ik ga niet opscheppen, maar de PlayStation 3 is gewoon beter. Het heeft vele extra's... Als ik jou was zou ik een PlayStation 3 nemen. Nadeel is dat het duurder is dan een Xbox 360, maar je krijgt er weer wat voor terug! Ikzelf vind de PlayStation 3 helemaal top!!! Het beeld van de PlayStation 3 is trouwens mooier beeld als bij de Xbox 360... Voordelen: + Ingebouwde Blu-Ray speler + Gratis internet + Bijna nooit problemen met online gamen + Veel games uiteraard! (logisch) + PlayStation Home, een soort game online waarbij je dingen kunt kopen voor dat spel zelf. (dus PSHome) + Foto's en video's bekijken + Muziek beluisteren + Supergoede HD kwaliteit Nadelen: - Soms wat problemen met online - Verder geen eigenlijk, of wel? Er is nog eentje PS3 nadeel = Yellow Light Of Death ( YLOD ) En voor XBOX 360 XBOX 360 nadeel = Red Ring Of Death ( RROD ) Ik zou gewoon voor de PS3 kiezen, maar het is jou keuze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.