Jump to content

Xbox 360 of PS3?


R-fl3x

Recommended Posts

hoeveel topics komen er nog met xbox360 en ps3

ik zeg je maar 1 ding en dat is KOOP EEN PS3

In tegenstelling tot jou kleine lettertype:

GEEF ARGUMENTEN VOOR WAT JE ZEGT. ALVAST BEDANKT.

Is dat nou zo moeilijk?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hayte

    8

  • Djmaddox

    5

  • Phoenyxar

    4

  • grandmaster-b

    4

Waarom maken niet 2 personen die er "verstand" van hebben er een goed topic over in het games forum. Ik zit er ook overna te denken 1 van deze 2 jongens aan te schaffen, en een goed OVERZICHTELIJK topic is dan altijd goed meegenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat gelul dat ps3 betere internet heeft is niet waar ze zijn juist slechter de servers hebben altijd een grote lag het enige nadeel op de xbox 360 (vinden velen) is het betalen voor online daar heb ik geen last van koop gewoon een jaar en volgend jaar heb je wel weer genoeg geld om weer te kope

Link to comment
Delen op andere websites

Die argumenten slaan toch nergens op..

Die fanboys kunnen elkaar toch geen gelijk geven..

Denk nou eens na, microsoft heeft vet genoeg geld om een console te maken die 100x beter is dan de ps3, maar waarom maken ze zon afgerost ding die cd in stukken snijd? Omdat ze daar weer één miljard mee kunnen binnen halen! Als ze gelijk de beste zouden maken, dan zouden ze daarna niks meer verdienen!

Hier wat feiten, argumenten.. jongens

Met sony zal dat ook wel zijn, maar wel minder.. en de PS3 is gewoon beter met grafische prestaties.. dat is gewoon een feit.

De ps3 hoor je niet, de xbox klinkt als een jet turbine.. :puh:

De ps3 heeft blue ray, xbox niet

De ps3 heeft gratis internet, xbox niet

De ps3 heeft iets betere graphics, xbox niet

De ps3 maakt geen krassen, xbox wel (nu niet, eerst wel)

De ps3 crahed niet met red ring, xbox wel

De ps3 is niet van goedkoop plasic, xbox wel

Laat ik de HDMI kabel er maar buiten houden, hea? :bonk:

De xbox heeft meer games, ps3 minder

De xbox heeft meer online spelers, ps3 minder

De xbox is goedkoop, ps3 niet

De xbox heeft lekkere controller, ps3 niet

De xbox kan gecracked worden, ps3 niet (nu wel, eerst niet)

De xbox heeft overzichtelijke layout, ps3 minder

De xbox heeft meer opties, zoals films downloaden en meer ingame spullen in de store, ps3

GENOEG? :Y

En nu niet meer zeuren.. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga je natuurlijk niet dwingen en ik ga niet opscheppen, maar de PlayStation 3 is gewoon beter.puh2.gif Het heeft vele extra's...thumbsup2.gif Als ik jou was zou ik een PlayStation 3 nemen. Nadeel is dat het duurder is dan een Xbox 360, maar je krijgt er weer wat voor terug!worshippy.gif Ikzelf vind de PlayStation 3 helemaal top!!!smile2.gif Het beeld van de PlayStation 3 is trouwens mooier beeld als bij de Xbox 360...

Voordelen:

+ Ingebouwde Blu-Ray speler

+ Gratis internet

+ Bijna nooit problemen met online gamen

+ Veel games uiteraard! (logisch)

+ PlayStation Home, een soort game online waarbij je dingen kunt kopen voor dat spel zelf. (dus PSHome)

+ Foto's en video's bekijken

+ Muziek beluisteren

+ Supergoede HD kwaliteit

Nadelen:

- Soms wat problemen met online

- Verder geen eigenlijk, of wel?emo.gif

Er is nog eentje :)

PS3 nadeel = Yellow Light Of Death ( YLOD )

En voor XBOX 360

XBOX 360 nadeel = Red Ring Of Death ( RROD )

Ik zou gewoon voor de PS3 kiezen, maar het is jou keuze :)

Die problemen komen beide ZEER ZELDEN NOG voor.

En dan heb je altijd nog garantie.

Het enigste echte verschil is:

Prijs: X360 is stukken goedkoper dan PS3

Netwerk, Dat van X360 schijnt beter te zijn maar kost geld. Persoonlijk ben ik het hier niet mee eens, die van PS3 is evengoed, heb het kunnen testen want ik heb ook een X360.

Blu ray, Iets dat de PS3 heeft en X360 niet. Nu is het nog niet zo'n verschil maar misschien later wel.

Zelf zou ik gewoon voor een X360 kiezen als je niet veel geld hebt. (X360 is ook puur voor gamen)

Alleen na 8 Jaar +- heb je denk ik evenveel geld uitgegeven als een PS3. Door Xlive

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Alleen na 8 Jaar +- heb je denk ik evenveel geld uitgegeven als een PS3. Door Xlive

Dan is er vast al een nieuwe spelcomputer uit en komen er misschien geen of minder games voor uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Met sony zal dat ook wel zijn, maar wel minder.. en de PS3 is gewoon beter met grafische prestaties.. dat is gewoon een feit.

De ps3 hoor je niet, de xbox klinkt als een jet turbine.. :puh:

De ps3 heeft blue ray, xbox niet

De ps3 heeft gratis internet, xbox niet

De ps3 heeft iets betere graphics, xbox niet

De ps3 maakt geen krassen, xbox wel (nu niet, eerst wel) Dus niet nuttig voor iemand die een nieuwe wil kopen

De ps3 crahed niet met red ring, xbox wel De PS3 heeft een YLOD, maar deze beide fouten komen in de nieuwere consoles veel minder voor

De ps3 is niet van goedkoop plasic, xbox wel Nog nooit last van de kwaliteit gehad van de plastic. Had overigens nog nooit eerder van deze "feit" gehoord.

Laat ik de HDMI kabel er maar buiten houden, hea? :bonk:Hoezo? Geen verschil tussen PS3 en XBox 360, slimme gozert

De xbox heeft meer games, ps3 minder

De xbox heeft meer online spelers, ps3 minder Hoe kom je hier nou weer op? Bron?

De xbox is goedkoop, ps3 niet

De xbox heeft lekkere controller, ps3 niet Geen feit, dit noemen ze nou een mening.

De xbox kan gecracked worden, ps3 niet (nu wel, eerst niet) Noem ik niet bepaald een voordeel óf nadeel, én dit is warez, én crackers kunnen niet auf Live

De xbox heeft overzichtelijke layout, ps3 minder Weer geen feit, ik vind het juist andersom.

De xbox heeft meer opties, zoals films downloaden en meer ingame spullen in de store, ps3 Als je het mij vraagt is het redelijk gelijk bij de beide consoles

GENOEG? :YNEE :N

En nu niet meer zeuren.. 0_0

Meneer de feiten geilert, de helft van je feiten kloppen niet. De fouten zijn doorgestreept.

@Jouk3, en een PS3 is niet puur voor gamen omdat...?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Alleen na 8 Jaar +- heb je denk ik evenveel geld uitgegeven als een PS3. Door Xlive

Dan is er vast al een nieuwe spelcomputer uit en komen er misschien geen of minder games voor uit.

Ik denk dat jij de afgelopen 10 jaar onder een steen hebt geleefd.

Er is namelijk een zesde generatie console met de naam Playstation 2.

Hij kwam op 4 maart 2000 in Japan in de winkels. Vandaag de dag worden er nog steeds Ps2's verkocht en zelfs games voor gemaakt.

Kijk de aantallen zijn een stuk minder als vroeger, Maar hij is nog niet dood.

En zeker aangezien de ps3 al richting de 4 jaar gaat. Doe de ps2 het nog goed.

Zo zien mensen ook dat het gaat met de Ps3 en Xbox360

En aangezien de consoles vandaag de dag nog sterk staan er er geen een teken is van omvallen, zouden beide consoles nog wel een jaartje of 8 mee kunnen gaan. Maar wie weet het zou ook zo erg kunnen zijn dat de volgende week al omvallen.

Je kan zo iets nu gewoon niet zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met sony zal dat ook wel zijn, maar wel minder.. en de PS3 is gewoon beter met grafische prestaties.. dat is gewoon een feit.

De ps3 hoor je niet, de xbox klinkt als een jet turbine.. :puh:

De ps3 heeft blue ray, xbox niet

De ps3 heeft gratis internet, xbox niet

De ps3 heeft iets betere graphics, xbox niet

De ps3 maakt geen krassen, xbox wel (nu niet, eerst wel) Dus niet nuttig voor iemand die een nieuwe wil kopen

De ps3 crahed niet met red ring, xbox wel De PS3 heeft een YLOD, maar deze beide fouten komen in de nieuwere consoles veel minder voor

De ps3 is niet van goedkoop plasic, xbox wel Nog nooit last van de kwaliteit gehad van de plastic. Had overigens nog nooit eerder van deze "feit" gehoord.

Laat ik de HDMI kabel er maar buiten houden, hea? :bonk:Hoezo? Geen verschil tussen PS3 en XBox 360, slimme gozert

De xbox heeft meer games, ps3 minder

De xbox heeft meer online spelers, ps3 minder Hoe kom je hier nou weer op? Bron?

De xbox is goedkoop, ps3 niet

De xbox heeft lekkere controller, ps3 niet Geen feit, dit noemen ze nou een mening.

De xbox kan gecracked worden, ps3 niet (nu wel, eerst niet) Noem ik niet bepaald een voordeel óf nadeel, én dit is warez, én crackers kunnen niet auf Live

De xbox heeft overzichtelijke layout, ps3 minder Weer geen feit, ik vind het juist andersom.

De xbox heeft meer opties, zoals films downloaden en meer ingame spullen in de store, ps3 Als je het mij vraagt is het redelijk gelijk bij de beide consoles

GENOEG? :YNEE :N

En nu niet meer zeuren.. 0_0

Meneer de feiten geilert, de helft van je feiten kloppen niet. De fouten zijn doorgestreept.

Zo te zien ben je wel erg xbox geil zo te zien, het zijn dan niet allemaal feiten, maar het kan nog wel helpen met beslissingen. Je moet maar weer eens de slimste zijn, he?

Nou ja, Ik bedoel. nog nooit gehoord van de kwaliteit van plastic? nou, mijn vriend heeft er één, en het ziet er een stuk goedkoper uit, en word ook snel viezer.

En de xbox klinkt wel héél hard, dat is gewoon een feit, niet over zeiken, ik weet het toch.. man.. wijsneus

Link to comment
Delen op andere websites

En de xbox klinkt wel héél hard, dat is gewoon een feit, niet over zeiken, ik weet het toch.. man.. wijsneus

Héél hard jongen? Als je een kwartier aan het gamen bent merk je er niet eens iets van.

Echt luid is hij niet hoor, vaker overschat dan het is. Eigenlijk maakt me PS2 meer lawaai :7 .

Trouwens zegt Hayte het gewoon als het is, dat zijn geen feiten, de meeste zijn inderdaad niet waar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga nu niet weer alle argumenten oproepen, maar over die Blue Ray... God of War 3 gebruikt toch Blue Ray? En dat is een heel mooi spel. Of bv. Heavy Rain, alle details zijn aanwezig, tot zelfs rimpels. En ja, het online van de Xbox is beter, maar ik heb nog nooit problemen gehad met die van Playstation, zelfs geen lagg. PSH is ook heel leuk, even goed als de Store. Dat is dom bij Xbox: dat ze je laten betalen om online te spelen, ok, dat versta ik. Maar dan moet je tegelijk ook betalen voor de 'Store', om zogezegd 'gratis' demo's te downloaden. En ja, er is een Silver abbonement, maar dan krijg je alles later... Persoonlijk vind ik ook dat er leukere PS3 exlusives zijn dan Xbox... (Buiten L4D dan ^_^)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er altijd wel discussies blijven welke de beste is. Straks komt Apple (ik zeg maar wat) ook nog met een gameconsole, en krijgen we nog meer gezeur. Ik denk dat de mensen gewoon naar een paar punten moeten kijken:

Blueray? Ja= PS3, nee= Xbox

Moet hij heel stil zijn? Ja = PS3, nee= Xbox

Gekeken naar prijs/kwaliteit ? Xbox

Gekeken naar internet ? Ps3.

Straks in 2011,2012 zal er wel een nieuwe uitkomen, en begint het hele gebeuren opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind PS3 beter met online dat is gratis maar werkt ook slechter. Als je een goedkope tv heb en je wilt dat hij lekker loopt is een xbox 360 fijner vind ik. Alleen je moet betalen voor online. Xbox 360 is de software beter en PS3 de hardware. Het is wat je zelf fijner vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...