Jump to content

Xbox 360 of PS3?


R-fl3x

Recommended Posts

Al post men argumenten, post dan geen meningen zoals "de controller van ... ligt beter in de hand" of " het dashboardding van de ... is meer overzichtelijk". Dat zijn alleen eigen meningen en helpen een persoon die wilt kiezen nergens mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hayte

    8

  • Djmaddox

    5

  • Phoenyxar

    4

  • grandmaster-b

    4

Zo te zien ben je wel erg xbox geil zo te zien, het zijn dan niet allemaal feiten, maar het kan nog wel helpen met beslissingen. Je moet maar weer eens de slimste zijn, he?

Nou ja, Ik bedoel. nog nooit gehoord van de kwaliteit van plastic? nou, mijn vriend heeft er één, en het ziet er een stuk goedkoper uit, en word ook snel viezer.

En de xbox klinkt wel héél hard, dat is gewoon een feit, niet over zeiken, ik weet het toch.. man.. wijsneus

Persoonlijk heb ik liever de PS3, omdat mijn XBox 360 geen HDMI heeft. Ik heb dus allebei de consoles. Mijn PS3 is een stofmagneet, terwijl de XBox 360 er nog redelijk schoon uitziet. Ik weet niet wat die vriend van jou allemaal met z'n console doet, maar als je er gewone dingen mee doet horen allebei de consoles redelijk schoon te blijven.

De XBox klinkt misschien wel heel hard, maar een echte vergelijking is het niet. De XBox klinkt namelijk zo hard door de DVD speler. Maar gelukkig kan je bij die nieuwe dashboard update (NEX?) ook DVD's opslaan op je HDD, waardoor je geen last meer van te hebben van die DVD-speler (waar je toch al redelijk snel gewend aan raakt).

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien ben je wel erg xbox geil zo te zien, het zijn dan niet allemaal feiten, maar het kan nog wel helpen met beslissingen. Je moet maar weer eens de slimste zijn, he?

Nou ja, Ik bedoel. nog nooit gehoord van de kwaliteit van plastic? nou, mijn vriend heeft er één, en het ziet er een stuk goedkoper uit, en word ook snel viezer.

En de xbox klinkt wel héél hard, dat is gewoon een feit, niet over zeiken, ik weet het toch.. man.. wijsneus

Persoonlijk heb ik liever de PS3, omdat mijn XBox 360 geen HDMI heeft. Ik heb dus allebei de consoles. Mijn PS3 is een stofmagneet, terwijl de XBox 360 er nog redelijk schoon uitziet. Ik weet niet wat die vriend van jou allemaal met z'n console doet, maar als je er gewone dingen mee doet horen allebei de consoles redelijk schoon te blijven.

De XBox klinkt misschien wel heel hard, maar een echte vergelijking is het niet. De XBox klinkt namelijk zo hard door de DVD speler. Maar gelukkig kan je bij die nieuwe dashboard update (NEX?) ook DVD's opslaan op je HDD, waardoor je geen last meer van te hebben van die DVD-speler (waar je toch al redelijk snel gewend aan raakt).

Jah, inderdaad. Mensen die xbox verdedigen zijn vaak (VAAK) kinderen van 13 die geen geld hebben en COD MW willen spelen. Ik weet wel dat de xbox een goede prijs/kwaliteit heeft, maar ps3 heeft is wel op sommige punten beter. hahah.. jah, mijn "vriend" doet idd dingen achter de xbox die je niet wild weten! XD ps3 word idd snel stoffig, maar ik bedoelde dat de xbox wit is, en ps3 zwart :D

jah, mijn vriend slaat nu ook zijn spellen op zijn hdd op. Maakt wel stiller, hij wou eerst een cooler op de achterkant doen, maar dat maakte fucking veel lawaai, man.

oke, dat de xbox controller beter in de hand ligt is een mening, maar wel veel (eerlijke) mensen vinden dat. maarja, een feit is een feit, mening een mening :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen na 8 Jaar +- heb je denk ik evenveel geld uitgegeven als een PS3. Door Xlive

Dan is er vast al een nieuwe spelcomputer uit en komen er misschien geen of minder games voor uit.

Ik denk dat jij de afgelopen 10 jaar onder een steen hebt geleefd.

Er is namelijk een zesde generatie console met de naam Playstation 2.

Hij kwam op 4 maart 2000 in Japan in de winkels. Vandaag de dag worden er nog steeds Ps2's verkocht en zelfs games voor gemaakt.

Kijk de aantallen zijn een stuk minder als vroeger, Maar hij is nog niet dood.

En zeker aangezien de ps3 al richting de 4 jaar gaat. Doe de ps2 het nog goed.

Zo zien mensen ook dat het gaat met de Ps3 en Xbox360

En aangezien de consoles vandaag de dag nog sterk staan er er geen een teken is van omvallen, zouden beide consoles nog wel een jaartje of 8 mee kunnen gaan. Maar wie weet het zou ook zo erg kunnen zijn dat de volgende week al omvallen.

Je kan zo iets nu gewoon niet zeggen.

Ik bedoel dat niet alle games die voor de PS3 ook voor de PS2 uitkomen. En er is echt wel over 8 jaar een nieuwe spelcomputer.

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Alleen na 8 Jaar +- heb je denk ik evenveel geld uitgegeven als een PS3. Door Xlive

Dan is er vast al een nieuwe spelcomputer uit en komen er misschien geen of minder games voor uit.

Ik denk dat jij de afgelopen 10 jaar onder een steen hebt geleefd.

Er is namelijk een zesde generatie console met de naam Playstation 2.

Hij kwam op 4 maart 2000 in Japan in de winkels. Vandaag de dag worden er nog steeds Ps2's verkocht en zelfs games voor gemaakt.

Kijk de aantallen zijn een stuk minder als vroeger, Maar hij is nog niet dood.

En zeker aangezien de ps3 al richting de 4 jaar gaat. Doe de ps2 het nog goed.

Zo zien mensen ook dat het gaat met de Ps3 en Xbox360

En aangezien de consoles vandaag de dag nog sterk staan er er geen een teken is van omvallen, zouden beide consoles nog wel een jaartje of 8 mee kunnen gaan. Maar wie weet het zou ook zo erg kunnen zijn dat de volgende week al omvallen.

Je kan zo iets nu gewoon niet zeggen.

Ik bedoel dat niet alle games die voor de PS3 ook voor de PS2 uitkomen. En er is echt wel over 8 jaar een nieuwe spelcomputer.

Tuurlijk komt niet iedere game voor de ps3 ook op de ps2 uit. Maar er komen wel nogsteeds nieuwe games op de 2 uit.

En heb je daar nu al bewijs voor? Een bron? Nergens wordt er ook maar een beetje gespeculeerd over een ps4 of Xbox<Welk nummer het ook mag krijgen>.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar een lokale gamewinkel waar je deze consoles kunt uittesten. Zo kan je voelen hoe je de controller en het beeld vind. Misschien maakt het ook uit qua karakter?

Speelt meer dan 2 uur per dag op console = PS3

Speelt minder dan 2 uur per dag op console of enkel in het weekend = XBox360

Persoonlijk vind ik de PS3 beter, maar ik heb slechts één keer op de XBox360 gespeeld.

Ik vind het dashboard ook onoverzichtelijk. Het is een gameconsole, en ik moest 5 minuten zoeken eer ik wist waar de games stonden :puh:

Maar ik gebruik wifi voor m'n PS3, en downloaden van update's gaat rommelig.

Google wat, zoek naar voor- en nadelen voor beide consoles en bepaal geheel zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar een lokale gamewinkel waar je deze consoles kunt uittesten. Zo kan je voelen hoe je de controller en het beeld vind. Misschien maakt het ook uit qua karakter?

Speelt meer dan 2 uur per dag op console = PS3

Speelt minder dan 2 uur per dag op console of enkel in het weekend = XBox360

Persoonlijk vind ik de PS3 beter, maar ik heb slechts één keer op de XBox360 gespeeld.

Ik vind het dashboard ook onoverzichtelijk. Het is een gameconsole, en ik moest 5 minuten zoeken eer ik wist waar de games stonden :puh:

Maar ik gebruik wifi voor m'n PS3, en downloaden van update's gaat rommelig.

Google wat, zoek naar voor- en nadelen voor beide consoles en bepaal geheel zelf.

Wat voor ongefundeerde bullcrap spreek jij?

Waarom zou de PS3 er zijn voor mensen die meer dan twee uur per dag erop spelen, terwijl de 360 alleen voor mensen is die minder dan 2 uur per dag erop spelen? O.o

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou de PS3 er zijn voor mensen die meer dan twee uur per dag erop spelen, terwijl de 360 alleen voor mensen is die minder dan 2 uur per dag erop spelen? O.o

Ik denk dat hij bedoel dat als je maar weinig gamet je het beter goedkoop houdt, wat dan weer niet wilt zeggen dat je wanneer je meer speelt dan 2 uur voor een PS3 moet kiezen of bij minder voor een 360 moet kiezen.

Het blijft gewoon je eigen ervaring met de consoles die je zal moeten gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Ik heb vrij recent een ps3 gekocht, en ik ben er zeer tevreden over.

Bij een ps3 heb je beter beeld, en je hoeft niet te betalen voor internet.

Goede exclusives zijn er op beide consoles wel, je hebt Gran Turismo voor de ps3 en Halo voor 360.

Persoonlijk vind ik de controller van de 360 fijner, maar dat is je eigen smaak.

Probeer eens bij vrienden te spelen ofzo, zodat je ze allebei geprobeerd hebt voordat je een keuze maakt.

Het grote voordeel van een 360 is toch de prijs, van de ps3 de beeldkwaliteit en de blu-rayspeler.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...